kaan74

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Katrine - 5 februari 2011 09:40

Ja nästa fråga eller lära känna dag ...


Den här månaden februari börjar med att jag får vara hemma och vabba för .mellan tösen R hon feber ont i halsen ... Det både tur och inte tur så jag själv blev dålig även sonen blev dålig. I morgon innan 12 måste jag veta om jag kan jobba eller inte p åmåndag :/ blir att vila hela dagen känna efter i morgon gäller även sonen måste känna efter ....


Annars vad händer denna månaden jo det sportlov för skolbarnen v 8 21 feb ...

Tanken är att töserna alla tre ska till sin farmor på helgen v 7 för att vara där till ons under dagen v 8 ska jag hämta dom ...

Att sonen inte ska vara där är för han vill vara med pontus och han kommer v 9 till sin mamma och hon bor hemma hos sin mamma mina barna farmor då ska min son upp vara lite med pojkarna.


Annars har jag inget planerat i februari mer än tre dagars sem men jag vet inte riktigt tar dagen som den kommer


Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Mina föräldrar
Dag 3 - Mina syskon
Dag 4 – Min bästa vän
Dag 5 – Mina barn
Dag 6 – Min dag
Dag 7 – Det här åt jag idag
Dag 8 – Ett ögonblick
Dag 9 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Det här älskar jag
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 –  Mina drömmar 
Dag 14 – Mitt drömjobb
Dag 15 – Den här veckan
Dag 16 – Mitt favoritminne
Dag 17 – Min favoritfödelsedag
Dag 18 – Den här månaden
Dag 19 – Ett annat ögonblick
Dag 20 – Det här upprör mig
Dag 21 – Det här får mig att må bättre
Dag 22 – Det här får mig att gråta 
Dag 23 – Det här saknar jag
Dag 24 – Min favoritplats
Dag 25 – Detta tittar jag helst på
Dag 26 –Favoritsysslor
Dag 27 – Vad är kärlek?

kram .....

Av Katrine - 5 februari 2011 01:25

Ja det var ju svårt då man har några ....


Men det ena är när jag fick mitt första barn fast det gjorde så himla ont så när hon låg där på min mage minns det så väl hon var så fin och det var så vackert stort att bli mamma så har det varit varje gång jag fått barn trots att jag blivet dåligt så är det endå massa härliga minnen.

Men jag har även ett minne och det är när vi överaska min bror på hans 30 års dag med att han fick hoppa fallskärm ....Se hans min och hans lycka det helt oförglömt ....Måste säga att få ge han detta var det bästa vi gett han på länge i present väg ...Vi var ju en del som la ihopa detta men det var han värd


Ett annat minne ju mitt bröllop ...vem skulle kunna glömma det alla förberedelser mm

Hade ingen bild i min data så jag fick leta upp en bild hitta en som min svärmor har på en sida

  

VI gifte oss 1 maj 2004

Tänk det var ett tag sedan endå minns man det ....ska berätta lite om det här ..men ni får stå ut att jag inga bilder har just nu men får väll ta gräva fram några ;D


Min svägerska Gilla hon fixa mitt hår och smink och naglar ...även hjälpte mej med klänningen när den skulle på ;D Min bror han hjälpte oss genom att köra bilen ....

Han var även min mans bästeman och min syster var min tärna ...

Min underbara mamma fixa mina blommor och så även lokalen.

Hade blåa blommor älskar den färgen den var enkel men endå elegant ;D


Sen lokalen hade min mamma dekorerat med hjälp av min syster skulle jag tro :D Jag fick ej komma se den så det var ju liten överaskning..


Min andra svägerskor Marie och Ann-Charlotte tog hand om smörgåstårtorna super goda :D

Min svärmor tog hand om töserna Josefin och Rebecka så vi kunde ha skoj....


Alla hjälpte till på ett eller annat vis om inget annat så gjorde många min dag minnes värd det är ju det som det viktigaste:D


När jag endå inne på skriva om mitt bröllop så kan jag ju tilllägga detta var ju även min 30 års kalas och min mans vi valde att ej fira oss i mars utan lägga allt till vårat bröllop och slå samman dessa två dagar nja 3 dagar till en minnes värd dag ...


Kan säga detta var den bästa födelse dag och bästa minne när vi två blev ett.


Massa kramar till er alla där ute ....




Av Katrine - 5 februari 2011 01:20

 Jag strycker över det som jag skrivet om ligger efter då jag sjuk samt har sjuka barn


Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Mina föräldrar
Dag 3 - Mina syskon
Dag 4 – Min bästa vän
Dag 5 – Mina barn
Dag 6 – Min dag
Dag 7 – Det här åt jag idag
Dag 8 – Ett ögonblick
Dag 9 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Det här älskar jag
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 –  Mina drömmar 
Dag 14 – Mitt drömjobb
Dag 15 – Den här veckan
Dag 16 – Mitt favoritminne
Dag 17 – Min favoritfödelsedag
Dag 18 – Den här månaden
Dag 19 – Ett annat ögonblick
Dag 20 – Det här upprör mig
Dag 21 – Det här får mig att må bättre
Dag 22 – Det här får mig att gråta 
Dag 23 – Det här saknar jag
Dag 24 – Min favoritplats
Dag 25 – Detta tittar jag helst på
Dag 26 –Favoritsysslor
Dag 27 – Vad är kärlek?

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards