kaan74

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Katrine - 2 februari 2011 09:24

Ja då får man vara hemma från jobbet igen ganska trist men man styr inte över .


Min mellan tös kom ner var varm och grät hon hade ont i huudet och halsen var lite svag.

Hon fick krypa mer hos mej känner hur hon strålar av värme ...hon har 40 grader.

Blir ingen skola hon inte glad över det för hon vill oftast ej vara hemma men nu sa jag nej feber och huvudvärk då stannar man hemma.


Så nu sitter hon i soffan känner sig inte alls bra.


Dom små valde att vara hemma från dagis ville passa på mysa med sin mamma :D


Jag passa på maila till rekotorn på skolan då min dotter upplever vikarien dom har som elak. Hon hur snäll som helst med dom när där andra vuxna.

Kan ta ett exempel dom var några tjejor som fick vara med spela fotboll på rasten med killarna då kommer hon säger att alla tjejor ska lämna planen låta killarna spela, när dom skulle berätta om att dom fick vara med sa hon att hon ville ej höra dumma kommentarer.


Så rektorn ringde mej och vi prata hon sa att hon bett henne "bestämma" men det kan vara det som hon går på i alla lägen för i den klassen har det varit ganska rörigt och vissa av barnen har tydligen flextid på morgonen.

Men inte min dotter hon kommer tid.

Jag sa till rekotorn att hoppas dom tar tag i dom barnen så dom som lyder och sköter sig inte ska känna sig kränkta av denna vikarien


Kram


kram

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards