kaan74

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Katrine - 19 februari 2011 19:39

Ja snart ska jag och mannen ut och äta.


Dagen varit toppen hittils trots jag varit lite trött och lite mag ont vill ju bli av med detta   


Vi var en sväng hemma hos kalles morfar fikat även svärmor var med alltid lika trevligt.

Sen blev barnen hungriga blev en sväng in till lödde och mc donald nu hemma igen och väntar.

Vi ska snart i väg och äta lite ska bli skoj, länge sedan vi kunde gå ut koppla av händer inte så ofta.


Nä ska ge josse en blogg ....


Kram

Av Katrine - 19 februari 2011 09:59

Ja då var det helg igen rättar sakt lördag ....
Jag var så utmattad att jag somna utan problem jätte skönt.


Vad ska alla hitta på med i dag då ?


Själv ska jag städa lite för att vid 12 tiden kommer min svärmor   
Jag se om jag kan packa lillans väska för hon vill med till farmor så det klart hon ska det.
Alla tre töserna ska till sin farmor.

Sen ska vi ta en sväng ner till skurup hälsa på "morfar"  Det var ett tag sedan vi var där.

Senare ska jag och min man ut och äta tror det blev halv nio jag vet lite sent men hellre det än kl halv 5.
Det så att han är i bland förman på sitt jobb när huvudförmannen borta på sem eller sjuk.
Dom kom sa till kalle och dom andra som är förmän att dom kunde gå ut och äta komma med kvittot så betala dom tycker jag toppen dom tar hand om sin personal mer än en vad mitt jobb gör.


Det blev oasen ska bli så gott fondu var så länge sedan jag åt detta.


Ja sen hem se så kidsen inte tagit kål på sin farmor    vill ju hon ska kunna ta med sig töserna hem.


Just ja glömde säga jag har sem till fredag, så jag och sonen ska njuta fram till ons em då vi hämtar töserna.

Min man har min man ledig ons -sön så vi har någon dag att mysa på ...


Just ja nästa vecka på lördagen ska min lilla prinsessa vara hos mormor då jag jobbar och mannen har träningen med sonen.


Ha en underbar lördag för det ska jag försöka ha.


Kram

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards