kaan74

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Katrine - 6 februari 2011 22:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 6 februari 2011 17:15

Nu nästa uppgift ....

Handlat om ett annat ögonblick och nu får jag ju tänka hmm inte min starka sida *asg*


Jag kan inte komma på något står still hemskt ...


Jo det var ju härom dagen ...När jag vakna så satt min man uppe trots han jobbat hela natten kl var runt 1o var så härligt visst jag hade ju varit vaken en del på natten samt dålig...

Men när jag kom ut i köket står det vackra blommor dom var till mej jag blev så glad händer att jag får blommor men inte ofta så det var ju en överaskning och ett härligt ögonblick och mannen sa du värd dessa blommor :D


  


Min älskling är bara så underbar



Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Mina föräldrar
Dag 3 - Mina syskon
Dag 4 – Min bästa vän
Dag 5 – Mina barn
Dag 6 – Min dag
Dag 7 – Det här åt jag idag
Dag 8 – Ett ögonblick
Dag 9 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Det här älskar jag
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 –  Mina drömmar 
Dag 14 – Mitt drömjobb
Dag 15 – Den här veckan
Dag 16 – Mitt favoritminne
Dag 17 – Min favoritfödelsedag
Dag 18 – Den här månaden
Dag 19 – Ett annat ögonblick
Dag 20 – Det här upprör mig
Dag 21 – Det här får mig att må bättre
Dag 22 – Det här får mig att gråta 
Dag 23 – Det här saknar jag
Dag 24 – Min favoritplats
Dag 25 – Detta tittar jag helst på
Dag 26 –Favoritsysslor
Dag 27 – Vad är kärlek?

Kram

Av Katrine - 6 februari 2011 16:59

I går morse fick min son näsblod inget konstigt så han får detta till och från ...

Var bara till att stoppa det det kom ju inte lite men jaja har ju sköra blodkärl i näsan och förkylning på det så inte konstigt...


Men det räckte inte han fick i går kväll lite svårare att stoppa men vi lyckades :D
Men ca 1½ timme senare var det igång igen men denna gången lite svårare att få stopp.
Man gör ju efter alla konstens regler men utan resultat Grrrr

Men hade samtal med rådgivingen som inte var av denna värld allt det vi reden gjort berätta hon och hon berätta det som om man var idiot ...


Men han somna gott i morse hade det kommit lite på handuken som han ville ha under sig.


Men i dag har det kommit 3 gånger suck ....så nu ska mannen ta han till VC i morgon då jag och flisan sjuka men allt löser sig väll.


Men man kan vara glad trots han blir lite chockad varje gång


  


Kram

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards