kaan74

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Katrine - 9 februari 2011 23:47

Kännde jag var tvungen att slänga ut ett blogg inlägg ...


Jag är en person som ofta funderar på saker och ting det ena är jag vill mina barn ska lyckas men hur ska jag göra detta är det försent ?


Jag är den typen av person att barnen ska få välja vilken väg dom ska gå jag ska stötta dom nu menar jag inte bara yrkesval utan fritiden med.


Jag har en dotter som hade behövft lite att göra hon inte lat inte så jag menar men jag menar hon behöver utveckla sina tankar ider.

Hon har ju inte sakt jag vill det mamma.

Men ser på henne hon tycker det kul med teater och musik men hur hittar man detta ??? Söker men känner ej att jag hittar något intressant.


Hon pratar lite om basket men det hitta jag så det jag mailat kollar upp men hon kan inte det men hon tycker det ser skoj ut kanske är något men det ju inte sång och teater ....

Jag vet att hon skrev en låt kanske ska uppmuntra henne att fortsätta, men till vilken nytta om jag inte vet vart jag ska skicka hennes texter. Vet ni vart eller hur man gör så jag tacksam för information.

Hon öva mycket på lucia för dom skulle få gå lucia på skolan såg hur hon öva och var så glad över detta.
Hon gillar ju ordna teater och spela upp det händer att hon visar upp sig för oss

Man jag vill inte hon ska bli känd inte det jag vill det mer jag vill hon ska göra något som känns kul för henne något som hon kan göra för nöjets skull.


Jag vet det finns en kör på svensgård och visst ju kyrkligt men klart kan ju vara ett steg in i den världen musik.


Men jag hade varit glad om jag fick lite tips kanske vet någon vart det finns eller var man kan vända sig.


Jag vet finns skolor med den inriktiningen men det vill jag inte då hon tivs på skolan men måste ju finnas utan för skolan med.


Är man misslyckad som förälder om man inte kan hjälpa sina barn till deras drömmar.
Nä det inte mina drömmar jag vill helst ej spela teater eller sjunga då jag känner jag inte har talang för det så inte mina drömmar.

Bara saker som jag sett min stora tös tycka skoj ....

Hon behöver mer än bara scouterna och kyrkan.


Kram

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards