kaan74

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Snygga pojkar....och galna brudar

Av Katrine - 30 oktober 2011 20:38

Vilken underbar helg jag har haft den går knappt att beskriva i ord man måste uppleva det.


I går körde jag till veronica för att hämta upp henne sedan köra till malmö.

Jag hitta en underbar plats jag var tvungen att stanna för att ta en bild.

Jag tycker det fina färger och helt fantastiskt vackert.

När jag hade hämtat underbara Veroncia gick resan mot Malmö.

Det var inte så svårt att hitta till hotellet som jag först trodde det låg ju helt fantastiskt perfekt mitt i smeten.
Me hitta parkering var ju inte det lättaste till slut hitta vi någorlunda billig parkering.


 

Här ska vi sova efter en härlig tjej kväll men först måste vi ju fixa tilll oss

 

Så här snygg blev jag .....( enligt eget tycke )


Sen tog vi bilen till Malmö Arena, Jag skulle köra in i parkerings huset stoppa jag in mitt kort i infarten som man ska göra, men inget kort kom ut fick ta en biljett.

Jag var mycket rädd och nervös trodde att jag inte fick tillbaka mitt kort.

Som tur är hade dom betjäning vid parkerig huset öppet mellan 6-24 bara gå in där prata med dom.

Det vissa sig att maskinen hade strulat innan i dag flertalet gånger men varför inte stänga av den då.

Men jag fick kortet tillbaka så det är ju tur.


Sen kunde vi gå till kvällens höjd punkt

 

Det blev en hel del bilder massa goa skratt god mat så ni får någon bild här sen bilder att kolla på min bild sida.

             

Lite av kvällen som jag lägger här...

Men jag fånga en bukett blommor så gjorde även Veronica.

 


Sen skulle vi ut få lite autograf stod i kö valde köpa alla så man fick träffa dom ...

Men när vi stod i kön så ville vakten att jag skulle komma förbi pga jag skulle ju ha av Frank han hade ingen och hon skulle till en annan av killarna. För att komma förbi hon som stod där så sa vakten som var en tjej i 25 års åldern.

Kan in akta er så Damen kan gå förbi jag tände till sa jag ingen dam hon blev paff och lite rädd.

Och Frank satte äpplet i halsen små skratta.

Men jag tyckte inte det var skoj just för stunden.

Men jag fick kanon kort på dom nja nästan

       

Kolla in grabbarna ....


Sen var man lycklig dom prata tog sig tid att snacka med en inte ofta men dom var så naturliga och trevliga.


 

Se så lycklig man är ...


Sen blev det efterfest med dans. Men vissa inte kloka det var några brudar som välte högtalare vid scenen som efterfest killarna använde vid spelningen dom var inte kloka inte nyktra i heller.

Sen vid oss stod några tjejor som dansa hade sig inget konstigt alls men dom tog tag i servitisen och ville dansa han slet sig loss men hon höllt fast honom klängde på honom ganska pinasmt att vara tjej se detta.


Efter festan bar bil färden till hotellet vi körde lite vilse men vi hitta till slut men det var ej enklet att hitta parkerings plats i centrala Malmö en löne helg och en lördag.

Men vi fick köra upp på mitt refug då brand bilar stod i vägen.

Jag hitta en parkering men den var lite jag kan ej fickpakera på små ytor men jag tänkte där kan  vända och sen priva fick pakera gjorde en utsväng och fick backa in lite mot en enkelriktad väg så jag stid med nosen på fel håll när en pike polis bil kom fan tänkte jag nu tar han mig.

Men han körde en bit fram sen stanna han nä tänkte jag just vid min parkerings ficka så klev dom ut men pust jag såg att dom stoppat en bil.

Fast jag våga ej ta av bältet när jag fickparkera så veronica fick gå av leda mig det var ju mörkt men då ser ag 2 poliser till kliva ur bilen dom stod kolla in vad jag gjorde.

Snacka om pinsamt jag vred hade mig till slut körde dom och jag kom in i fickan.

Traska vi till hotellet och kröp ner i sängen låg snacka lite kolla kort sen somna Veronica men innan jag somna så hör jag hur löjhört det var en som spydde inte en gång utan flertalet gången men jag somna till slut ...


Sen vakna vi veronica tog sig ett skönt bad jag låg i sängen och njöt av hur underbart livet är

 

Se var det frukost och jag valde att ta lite äta jo jag vet jag har diet men kännde att varit duktig tänkte kunde njuta lite

   


Sen checka vi ut för att gå lite i Malmö för att titta lite i butiker och njuta

   

Sen bar det av hem åt igen efter dena underbara helg så nöjd och glad så skoj ha veronica för mig själ, hon så fantastisk lyssnare och ja hon mycket bra vän.

Mig blir hon inte av med i första taget.


Hennes 2 underbara söner följde med mig hem för att få vara med mina kids sova över till i morgon.

Det innebär att underbara veronica kommer i morgon för hämta dom så får jag träffa henne igen


/K




 
 
Ingen bild

vero

2 november 2011 20:33

mm visst hade vi en helt kanon underbar helg =)
nu får vi planera för nästa år ;) och då kör vi hela paketet med hotell igen =)

hihihi du är också go min vän och du blir inte av med mig heller hahaha
jag älskar bilden på dig och mig vid fontänen =)

du var riktigt tjusig och jag älskar verkligen din hårfärg =)
kram <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards