kaan74

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Katrine - 11 oktober 2011 23:32

Jag som hade bra början på dagen och den slutar att jag sover på sjukhuset.


Var hemma hos min underbara Veronica på kaffe och skit snack prata lite om kläder och jag kommit på vad jag ska ha på mig lova henne att skicka bild på det.

Men på vägen hem fick jag buksmärtor och hade mega ont varför vet jag inte (sitter i ännu men mildare).


När jag kom hem la jag mig för att sova lite se om det kunde släppa. Jag hör svagt jonte gråta men tänkte kalle ju vaken är det något kallar han ....

Men liten kännsla inom mig gjorde att jag gick upp ser min lilla gosse i soffan men papper i näsan och vit och blek. När jag pratar med honom har han ingen uppfattning om han hade svimmat av vid fallet.

Han hade lekt på en lekplats och lutat sig fram hängt men av någon anledning så trilla han med huvdet före ner i bräder sen han osäker.

Och han klagar på ont i huvudet och illa mående.


Jag tog sonen och åkte in blev omhändertagna snabbt av en sjuksköterska mycket bra sådan och han tog sig tid förklara och prata med jonte så han blev lite lugn av det.

Men sen blev det olidligt även för jonte han var slö men ledsen. 
läkaren kom titta på honom testa honom lite då visa det sig att han hade fått en bula i huvudet hade han inte och dom vill helst inte röntga barn så blev tillsagda att stanna kvar över natten.

Men när han lyssna på hjärtat visa det sig att han hade blås ljud dom vill kolla detta kunde dom göra det samtidigt.

Han blev ledsen och ville hem men jag fick berätta låtsar att det hotell då blev han ja ja.


Han fick mac donald trots hans framtänder ganska lösa och putar ut lite så blir besök till tandis med ev ...


Nu sover han sött och blir kollad 1 gång i timmen ....

Dom fixa sängen brevid så ev blir det att det kommer en till in i detta rum


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards