kaan74

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Katrine - 29 oktober 2011 12:13

Äntligen kom den dagen jag väntat på, bär det av till malmö ladies night.


Ska bli skoj ska även sova i malmö blir en härlig tjej kväll med underbara veronica.


Just nu väntar jag bara på att mannen ska komma hem så jag kan dra till veronica ska hämta upp henne.


Lovar att berätta om kvällen men bli inte i dag  .....


I går var jag hemma hos min underbara svägerska hon skulle hjälpa mig lite. Fast hon gilla nog att plåga mig lite  

Fast det får jag bjuda på ...


Jag fick färgat håret ...kanske lite för rött för vissas smak men jag gilla den skarpt .....

Kallas för   men det bjuder jag på hihi kan säga en snygg sådan med.


Så såg jag ut före     så här ser jag ut nu  


Jag fick plockat mina ögon brym tror hon njöt av att plåga mig  

Jag fixa mina naglar

Så här ser dom ut innan    nu ser dom ut så här

Det lite jobbigt att skriva ska bli kul att se hur det går att ha skoj men jag vänjer mig säker5t på god väg


Nä nu ska jag ta packa in mig i bilen och köra mot höör ....


/k



Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards