kaan74

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Katrine - 27 oktober 2011 19:58

Som ni vet så trilla ju Jonathan den 11 Okt slog munnen rejält, en av tänderna blev skadad nja båda i ovan käken var speciellt en tand som tog mycket skada.

Han tappa den i förrgår pga han åt ett äpple han var lycklig som attans man såg inte att någon tand låg under ...


Men i dag 2 dagar sedan såg jag nu i kväll han inte tandlös utan där fanns ett liten tand


Kan ni se den ???? 


/K 

Av Katrine - 27 oktober 2011 16:05

Hade skrivet ett inlägg men min dator valde att stänga ner sig denna dag bara varit pest känns det som.


Jag ville svära lite men väljer att inte göra det, men jag ledsen och mår skit hela min kroppvärker just nu känns det som jag bara vill lägga mig ner sova bort allt jobbiga vakna till att allt ska vara bra.

Jag så trött på detta nu vet ej vart jag ska ta vägen.


Redan tuff med pengar då man sjukskriven men nä det ska inte vara nog utan fick värsta panik och mag ont i går  

Skulle kolla hur vi hade det med pengar men det visa sig att jag inte fått några pengar eller jo för 3 dagar sjukpenning det var allt men dom andra dagar då kunde inte göra så mycket i går men jag fick ångest och panik mådde skit.

Kännde att jag var misslyckad som inte ens klarar av vara hemma.


Jag skulle i väg till min kompis i dag kännde först att jag skulle strunta i det men nä FK ska inte få hindra mig.
Men först ringa FK min handläggare fråga vad som hänt men hon inte i tjänst prova par gånger sen ringde jag kundtjänst men hon kunde inte hjälpa mig men la in att jag sökte min handläggare tog ca 30 min så ringer det men inte var det min handläggare utan en annan jag fråga vart min handläggare var hon sa kan jag ej informera men vad är ditt problem jag tog upp det då hon skyller på att min läkare inte svarat på deras brev okej men jag trodde det var klart coh inte problem inget jag vet utan väntar på svar så du får kontakta din läkare se varför hon ej svarar...Sen kan det ta några veckor innan du kan få ett svar.
Men förra månaden var jag ju helt sjukskriven men hon kan ej svara på andras ärende trötta mig ....


Men jag ringde min vårdcentral som säger inte inkommit något brev och din hus läkare ej svarat på något i heller men hon visste vem jag var skulle kolla med min husläkare vad dom hänt....


Så nu står jag med en hög räkningar funderar vilka ska man skita i och vilka ska man betala jobbigt behöva kontakta bolagen om uppskov det biter mig ju i baken sen så trött på detta med FK dom skiter ju i en ju flera dom stämplar ut óch nekar ersättning ju mer lön får dom känns lite så.


Men som detta inte var nog man ska överväga betala räkningar kom en räkning från jobbet visar sig blivet fel så dom vill ha pengar låg minus pga sjukskrivning och vart hittar jag dom.


Känner mig så blää just nu ont och nerstämd bara sparka på den som ligger jaja bara leta lösningar


Tänk om någon med pengar ( miljonär ) så detta skänkte mig lite pengar men vad är oddsen nadda ....


/K 

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards