kaan74

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Katrine - 21 oktober 2011 22:01

Sitter här lyssnar på kalle blomkvist barnen ville se på den.

Dom som kvar nu ska sova här ska bli intressant se  när dom somnar lär bli tag till då dom lite spidade men det får man bjuda på så länge dom har skoj.


Jag köpte pizza till dom sen satte jag på en film lite skräck komidi dom satt som klistrade, sen tog jag fram godis och snacks hade en del  

När filmen var klar så lekte dom lite dom lite några lekte med dockor en del satt inne hos jossan kolla på roliga youtube klipps.

Nägra spela music och dansa  


Jag bara går runt kollar läget flesta tycker det bara skoj att jag smyger mej på med kameran fick kommentare snälla inte fejan haha gäller det att dom snälla...


/K  

Av Katrine - 21 oktober 2011 09:55

Ja livet är för kort för att schabla bort det....


Jag fått en tanke ställare eller några tankeställare av allt som hänt och händer runt mig.


I lördags fick vi ett tråkigt besked och det är att Kalles pappas fru hastigt gick bort, hon var en person som levde väl och var omgiven av kärlek.

Men hastigt somna hon in pga hjärnblödning så fort ett liv kan förändras inte bara ett utan flera liv.

Kalle har ej haft så bra kontakt med sin pappa av olika anledningar som jag inte vill gå in på det gammalt just nu.

Men efter detta tragiska som hände han dom börjat hitta varandra igen det gläder mig verkligen ser på kalle att han mår bättre så skoj.

Det skoj för barnen att få lära känna sin farfar igen.

Hans pappa är en härlig person som alltid glad för det lilla, ska bli kul att få känna min svärfar mer och bättre.

Och orka han så skulle han komma på lördag ser att Josefin blev så glad inombords.


Sen kom min underbara faster Bettan i tisdags för att fira jossan lite, jag saknar att träffa henne  har lite svaga minnen av att hon tog med mig till stan när jag fylla år vi hade en faster dag.

Kan ibland känna varför jag inte lät kontakten vara kvar trotts allt som hände med mig och min pappa. Jag och pappa gled i från varandra men det mycket som jag ångrar men i dag är det försent att ta relationen med pappa då han inte finns och jag saknar honom otroligt mycket händer att jag bara fäller tårar pga jag saknar honom att man inte förstod vad som skulle hända så man kunde återskapa relationen.

Hans och min relation gjorde jag även tappa den till hans familj hans bror lennart finns inte heller inte min farmor ..

Men min faster finns och henne har jag kontakt med så glad för så nu kan jag bara träffa henne så ofta vi kan.


Men det tragiska slutar inte här inte mina tankar och funderingar utan i går ons fick jag medelande om att en vi känner såg en katt bli påkörd som påminde om en av våra.

Bara ta dom tunga stegen till vägen kolla jo våran lilla Smulan blivet påkörd jag blev mest arg till en början och tänkte hur tusan kör man kunde varit ett barn för tusan vi folk kör som galningar på den vägen men jag glad att någon såg det kunde kontakta mig så hon kunde få bli begravid vid sin mamma.


Jag kan inte fatta att man inte ens saktar in hemskt inte fattar jag man inte har mage att kontakta en när ens djur som kör på ...


SÅ livet kan vara kort bäst att ta vara på det inte vara sur på folk jag har länge funderat att kontakta en gammal kompis men det tagit emot men kanske borde jag det nu. Pga livet kan ha en annan vändning än den man tänkt sig


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards