kaan74

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Katrine - 26 oktober 2011 20:39


Nu kommer jag ha lite framför mig det ska bli skoj något lite skrämmande.

I morgon ska jag hem till min härliga väninna Diana snacka skit ska bli trevligt efter det ska jag i väg till springhill var det tänkt men nu när jag kolla FK sida hur mycket jag skulle få utbetalat till min fasa så enligt den ska jag bara få 1200 kr

Jag får ju ingen lön pga jag heltidssjukskriven fram tills den 7 nov så det ser inte lovande ut   Nu får jag ringa jaga min handläggare bara hoppas hon kan ge mig en förklaring och ska jag ha pengarna att dom kan sätta in det till mig behöver dom ju. Så nu kan jag bara hoppas annars kommer vi ej klara detta.

Så nu har jag ont i min mage mår skit.


Men jag hoppas att jag får svar på mina frågor i morgon som mina härliga dagar kommer bli bra.


På fredag ska jag hem till min svägerska hon ska fixa mitt hår och mina naglar blir lite skit snack skulle jag tro  
Efter som jag redan inhandlat sakerna kan jag lika gärna använda dom ju men känns inte rätt när jag inget vet om pengarna.


Sen på lördag ska jag hem till min härliga väninna veronica för att vi ska nämligen till malmö och se dessa grabbar

Det fattas en kille på bilden men ska lägga ut riktiga bilder efter lördag.

Men nu ska vi ju bo på hotell och jag lite så inför det pga detta med pengar men jag får vara utan annat efter 300 kr inte mycket endå. Men känns inte alls skoj nu.

Bara hoppas på det bästa.


På söndag blir det lite tjej mys och snack innan jag beger mig hem igen till mina underbara familj.


På måndagen har barnen höstlov och jag tänkte fara upp till småland med dom för att dom ska komma i väg men jag stannar ca 3 dagar.

Men på tisdag ska jag ringa sjukhuset ang min operation och jag nervös som bara den jag vet att min våg visar -5 kg men jag vet inte om deras gör det så jag måste kämpa denna vecka och fram tills operations dagen bara hoppas ...

Men det nervöst


Nä pallar ej detta efter som jag ej mår helt hundra pga Fk hemsida


/K 

   

  

Av Katrine - 26 oktober 2011 20:05

I dag har det både varit sorg och glädje och jag väljer att börja med sorgen.


I dag var det begravning och det ju aldrig kul att behöva säga hej då till någon föralltid.

Det var Kalles "styvmor" som lämnat oss och jag gick med för att stötta kalle och hans pappa.
Begravningen ägde rum i Eslöv Ljusets Kapell.

Det var fin begravning och jag kännde att jag kommer klara det men mina tankar var ju inte enbart på dagens person utan även på dom jag saknar.
Då kom en och annan tår ner från min kind, jag saknar min pappa och även övriga som lämnat oss.

Men själva denna begravning var fin och en sak som fick mig att rysa det var när hennes son Magnus ställde sig upp och spela en låt till sin mamma Mansion over the hilltop han sjöng och spela gitarr det var så fint jag blev ganska rörd av det.


Nu hoppas jag hon kommer att få det fint vila i frid.


Men jag har i dag sänt en vacker bukett till en underbar vän som jag vet uppskatta det och blev glad över det.

 

Denna vackra bukett fick hon tycker hon behövde lite omtanke

Camilla är en härlig person och jag önska hon fanns på närmre håll, hade hon bott närmre hade hon varit en av mina bästa kompisar jag vet att avståndet inte har betydelse men relationen hade varit enklare om hon bodde närmare nu kan vi bara prata utan att ses så ofta....

Men hon kommer alltid vara min underbara kompis vem vet längre fram i livet kanske vi kan ses oftare och spontanare för även om det avstånd så är det inte på andra sidan jorden.


Så sorg och glädje är något man upplever ofta på olika sätt.


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards