kaan74

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Vad har hänt ?????

Av Katrine - 25 januari 2011 22:09

Ja vad har hänt här då hmmm låt mej tänka *asg* Nä jag inte senil ....


På lördagen fick äntligen min gosse fira sin födelse dag ...Men redan på fredagem så fick han välja present, han fundera länge kan jag säga.


Men han valde till slut en gul lego lastbil och en Bank men transport bil och en tjuv ....Jag körde in om Ikea köpte med 3 tavlor som mannen satte upp till mej !!

Vad tycker ni ???

   Jag tycker det blev kanon :D


Jah fick som sakt bygga upp hans lego detta gjorde fick ju jobba på med städningen men vad gör man inte för en nöjd gosse ;D


Som sakt lördagen kom och fick ganska lungt då Becka sov hos en kompis grabben min var på fotboll med sin pappa sen hämta dom tårtan :D

Josse hjälpte till lite och även flisan så jag fick ju kakorna lagade.
Sen när alla var hemma igen så blåste vi ballonger lagom färdiga kom första gästen.
Det var hans Farmor hon hade med sig gåva från hans kuisiner Pontus och rufus gissa om han älska den leksaken massa skämt saker som användes flitigt ;D

Men har aldrig hänt att vi handla samma saker men denna gången så hände det men grabben blev inte ledsen för det han fick ju en bra affär ;D

Han fick en lastbil i lego den han fick dagen innan men han gav sin pappa den och sina 200 kr så fick han åka upp byta men han fick ju lägga till lite för han ville så gärna ha Flygplanet och flygstationen ...SÅ det fick han
Han blev så glad och allt löste sig han fick denna från sin farmor och gammel morfar och pappa sin sen betala han lite själv ....


Sen droppa gästerna in en efter en hans gammel faster , mormor , moster Jenny, morbror Per o gilla och bella ...Jocke med barnen douglas och adriana och mikaela ( petra stanna hemma med lillan jag förstår henne var ju bara 2 dagar ) Veronica o James Wille och Max

Även grannens tös kom men hon visste inte det var kalas.


Kommer en bild av tårtan och några av gåvorna tusen tack alla

    


Han hade svårt att sova det ju kul med övernattnings gäster Max skulle sova här men även wille ville och alla ju välkommna så visst fick han det :D



Ja sen kom ju hans stora önskan kalas på busfabriken med hans kompisar :D

Det blev 11 st barn sammanlagt och han hade så kul ...

   Flera bilder kommer att komma i bilddagboken så fort jag hinner :D


Sen var ju helgen över detta blev långt men det inte slut ännu ...


Något hände med mitt knä och jag har haft ganska ont det varit lite svullet så jag fick ju stanna hemma från jobbet i måndags tänkte vila så släpper det.
Men kidsen var på dagis där fick ju sonen äntligen gå i väg köpa sin fisk ...Dom har ju detta att dom får välja en fisk sen döpa den.
Dom har ju ett akvarium ...
   Denna fick han dom ganska påhittiga på dagis gilla denna verkligen ;D


I dag var jag på vårdcentralen med mitt knä visa sig den var överbelsatad lite infektion ...SÅ nu ska jag ta tabletter i 7-10 dagar sen ska det bli bra men jag ska vara hemma till torsdag ...så fredag ska jag jobba hoppas på det bästa ....


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards