kaan74

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Katrine - 21 januari 2011 00:05

Denna dagen över och den inte varit rolig alls ...:/

Hänt lite men vissa av sakerna kan jag skratta åt just nu ...


Ena är att skulle ta ladda kaffebryggaren på jobbet nu i kväll av någon andledning trilla hela bruken ner :( så nästan 2 kg kaffe på golvet bara ta fram dammsugaren...

Sen hade jag ju lite brådis när jag skulle från jobbet kommer ut ser att bilrutorna måste skrapas men till saken hör kommer ej in i bilen får ej in nyklen i dörrana inte ensbak luckan fick varma nyklen in min hand testa enda jag fick upp på det viset var bakluckan gissa vad klumpiga jag får göra jo krypa in där tur att man stor bil min kollega skratta gott åt mej ....


Sen lite annat som jag inte vill gå in på .....


Men en sak är säkert jag ledig ....tagit semester så skönt behövde lite ledig.

Blir lite bakning i morgon men först skicka stora till skolan sen hämta gubben min.
Hem dumpa honom så han kan sova om han nu vill det ...;D

Borde inhadla sonens present vet ej vad ska köpa eller jo står mellan 3 saker

Lego tåg station eller passagerar tåget eller flyg i lego finns mera jag vill köpa till honom ....

Jag ska ev handla men en sak vet jag baka städa toa måste jag i morgon .....


Lördagen går ju åt att dammsuga damma och göra kladdkaka :D laktos fri har letat mej fram hittat en god ...Mannen han har med jobb att göra fixa så blommorna hamnar rätt och ta sonen på fotbollen sen hämta tårtan ev handla det jag glömt handla ....


Sen ska han hjälpa mej lite gästerna kommer vid 16 ...blir lite fika och när våra vänner från höör kommer så kommer tårtan fram ...Sen kalaset över för dom som vill ...


Just ja en härlig sak är att min kompis Petra och Jocke fick liten flicka så nu dom med 4 barns föräldrar :D

Ett stort grattis till dom och stort grattis barnens nya syster ;D


Av Katrine - 21 januari 2011 00:05

Denna dagen över och den inte varit rolig alls ...:/

Hänt lite men vissa av sakerna kan jag skratta åt just nu ...


Ena är att skulle ta ladda kaffebryggaren på jobbet nu i kväll av någon andledning trilla hela bruken ner :( så nästan 2 kg kaffe på golvet bara ta fram dammsugaren...

Sen hade jag ju lite brådis när jag skulle från jobbet kommer ut ser att bilrutorna måste skrapas men till saken hör kommer ej in i bilen får ej in nyklen i dörrana inte ensbak luckan fick varma nyklen in min hand testa enda jag fick upp på det viset var bakluckan gissa vad klumpiga jag får göra jo krypa in där tur att man stor bil min kollega skratta gott åt mej ....


Sen lite annat som jag inte vill gå in på .....


Men en sak är säkert jag ledig ....tagit semester så skönt behövde lite ledig.

Blir lite bakning i morgon men först skicka stora till skolan sen hämta gubben min.
Hem dumpa honom så han kan sova om han nu vill det ...;D

Borde inhadla sonens present vet ej vad ska köpa eller jo står mellan 3 saker

Lego tåg station eller passagerar tåget eller flyg i lego finns mera jag vill köpa till honom ....

Jag ska ev handla men en sak vet jag baka städa toa måste jag i morgon .....


Lördagen går ju åt att dammsuga damma och göra kladdkaka :D laktos fri har letat mej fram hittat en god ...Mannen han har med jobb att göra fixa så blommorna hamnar rätt och ta sonen på fotbollen sen hämta tårtan ev handla det jag glömt handla ....


Sen ska han hjälpa mej lite gästerna kommer vid 16 ...blir lite fika och när våra vänner från höör kommer så kommer tårtan fram ...Sen kalaset över för dom som vill ...


Just ja en härlig sak är att min kompis Petra och Jocke fick liten flicka så nu dom med 4 barns föräldrar :D

Ett stort grattis till dom och stort grattis barnens nya syster ;D


Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards