kaan74

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Katrine - 17 januari 2011 23:13

Efter som jag inte inte skrev i går så får jag ta 2 stycken blogg inf.


Ett ögonblick.....


Ja ett ögonblick kan vara så mycket något som händer just nu eller något man kommer ihåg.
För mej är det nog när barnen föddes det ögonblick man minns..

Men vad är ögonblick ???
Det ögonblick kan vara när jag skulle hem från jobbet det var kväll och helt plötsligt kom ett rådjur fram hoppande jag fick tvärnita men det var ett ögonblicks verk att jag körde över den. Men just ett sådant ögonblick som inte så roligt att möta.


Min tro ....


Ja har jag någon tro ??
Tror på mina barn att dom kommer lyckas med det dom vill.
Jag tror på min man han ju den jag gifte mej med i kyrkans tro ...
Men tro på han där uppe gör jag inte efter som jag tror det är ödet som bestämmer vart jag ska vända mej när den tiden kommer .

Tron ät  olika det måste man respektera alla tror vi på olika saker.


Ganska tunga saker att svara på men jag person som tycker att så länge man tar vara på sina ögonblick och tror på sig själv så kommer man långt men inte alltid det är så för en..


Kram

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards