kaan74

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Katrine - 14 januari 2011 22:07

Ja ska det handla om min dag men tråkiga är det inte hänt ett enda dugg....


Jag vakna vid 8 eller min man tyckte det var hans tur att sova ...( han jobbar nätter)
Bara stiga upp ta hand om dom små ....
Just i dag hade lillan vaknat på fel sida allt var fel man gjorde eller sa hon ganska tufft temprament.
Sonen han spela x-box 360 det passa inte den lilla damen.
Sen plocka jag in i diskmaskinen torka av, satte på kaffe ....
Fyllde en maskin tvätt.
Men under tiden jag drack mitt kaffe surfa jag runder lite men hade ju en unge som inte ville lyssna.
SÅ jag tar henne med mej upp en våning så hon kan leka av sig så mannen kan sova har ju sovrummet nere i storarummet delat av storarummet.
Hon lekte och jag råka somna på tösens säng så hon väckte mej flera gånger ojdå ...
sen fick jag gå göra vid oss då kidsen skulle till dagis ...lämna dom sen for jag in handla lite till min boende sen begav jag mej till jobbet.
Jag börja 13:15 sen jobba jag hela kvällen servera mat la dom skulle lägga sig mm.
Sen begav jag mej hem igen 21:15 inom handla något gott jag vet jag ska inte äta massa onyttigt men jag ville ha något litet ...


Nu ska jag surfa lite ev se en film sen sova ska jobba i morgon tidigt ...


Kramiz

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards