kaan74

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

Om mej.....

Av Katrine - 9 januari 2011 17:39

Lte svårt att skriva om sig själv men jag ska försöka :D


Jag föddes mars 1974 i Helsingborg. Mina föräldrar var ej så gammla min mamma var 17 år skulle fylla 18 år samma år hon heter Irene och min pappa hette Mikahel och han skulle fylla 21 år om jag nu minns rätt annars rätta mej ni som vet.


Jag fick namnet Katrine Rose-Marie Kjellberg men efter några år fick jag Efternamnet Winberg som jag hette tills 2004 då blev det Andersson.


Jag uppväxt på lite olika ställen bott i Helsingborg mesta dels av mitt liv även vallåkra men det till hör ju helsingborg  men även bott i Landskrona och Hofors.

Kan inte säga vilket som varit det bästa ställe att bo på alla ställen har sin charm och sina brister.

Jag ju som sakt Äldsta barnen i syskonskaran har 2 st till hel syskon och 2 halv syskon.


Jag har gått lite olika utbildningar och haft ett stormigt liv.
Jag i dag lyckligt gift med en underbarn man.

Jag jobbar inom äldrevården men smått trött på det då man gör samma saker hela tiden men visst det roligt ibland ska jag inte ljuga om.
Jag oftast postiv men varit lite nere men finns medicin för det med.

Jag bollas med min vikt och min diabetes men jag kämpar på.
Jag tränar när jag kan och jag gillar scrapping som just nu ligger på is då jag inte har tid ...


Tycker om umgås med vänner och se på mina tv program.
Tycker om mesta inom musik


Vill ni veta mer så ställ frågor som jag sen svara på i ett inlägg här men det måste handla om saker som passar in på just detta inlägg om mej   


Mitt ord språk är ....

Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards