kaan74

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Katrine - 28 juni 2011 23:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 28 juni 2011 16:01

Ja stämmer ger fan upp.....


Helt slut i huvudet och kroppen tuff natt ja jag vet ska sova men kunde inte sen massa sms och hårda ord till mig gjorde min natt sömlös inte helt somna runt halv 4 sen ringde ju klockan 5 men inte vakna jag tror jag vakna till vid tio i sex, blev lite stressigt på med kläder tog på små sen full fart till dagis och jobbet ...


Kom fram ca tio i sju pust bara 5 min sen.

Känner av min stressmage inget vidare  
Jossan försover sig så stressen av att hon ska hinna i väg stor men tydligen hant hon i sista stund *Pust*

Bara jobba ja det hände ju en del på jobbet ...så lite stress artat.

Men jag överlevde ville bara hem ta det lungt skulle städa men kännde att tar det senare så jag mega trött. 
Åker inom och handlar glassen till i morgon ...Nu vet jag ju att min son vill ge liten present till sina fröknar men hinner inte fixa det nu se om han inte kan gå lämna en dag när det är som vanligt på dagis endel ju lediga nu.


Sen hem la mej på soffan då tjatar becka bada bada bada hela tiden sa jag orkar ej låt mej vila men ack nej tjatar den stora om att hämta kidsen men gör det då.

Becka är en riktig argbigga tjatar slutar med jag somnar till då knuffar hon på mej puttar väcker mej hela tiden.


Jag fattar hon vill i väg det är fint väder men jag bad att få vila lite lungt.

Känner hur alla nu puttar på mej.


Ja min man som inte heller hade lust tar ju åker i väg med dom så nu jag väll den elaka mamman.


SÅ kalle säger nu åker jag så slumrar jag hör hur dörrklockan ringer och jag tänker struntar i det nä då bankar man på dörren jaja struntar i det men nej forsätter banka och ringa bara stiga upp   

Då en kompis till becka som undrar om hon hemma nä dom badar okej.


Så snabbt in på toa "stress" magen igång hinner ej bli klar då ringer telefonen suck.....
Jontes kompis som vill leka men jag sa han badar okej.

nytt försök att sova lite men ack nej telefonen igen. DÅ är det beckas kompis mamma som ringer undra om hon var här nä dom stack bada.


SÅ nu sitter jag här skit irriterad helt slut i huvudet SÅ nu ger jag upp att sova ....inte meningen att jag ska få må bra bara skit runt mej och sen massa stress .........


//K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards