kaan74

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Katrine - 9 juni 2011 22:35

I dag har jag varit extra trött på jobbet kom sent i säng och tidigt upp.


På vägen hem åkte jag inom dunkerska kultur hus lämna in josefins aktivitet bekräftning till HT 2011.

Sen passa jag på ta mej till Drottninghög anmälde dom stora till cirkusskola ska bli skoj se om dom kan utmana sina talanger.


Annars som vanligt är jag seg ....Men följde med min man och becka o jonte och flisan till coop extra för handla lite glass gott.


DÅ är det jobb i morgon igen innan man ledig blir det försöka njuta ....


kram

Av Katrine - 9 juni 2011 00:07

Jag testar nu en annan design på min blogg.

Jag hoppas alla kan läsa den annars får ni tala om det så får jag ändra igen.

Alltid kul att förnöja sig lite bara loggan på bloggen jag vill ändra se om finns någon som intresserad hjälpa mej med det  


Jag borde hitta sängen sova lite ska ju snart jobba känns som man inget annat gör.

Men snart semestertider på jobbet då kommer våra vikarier att jobba både på gott och ont att ha vikarier som nya.
Men man ska ju inte klaga om man vill ha sem får man ju ta både bra o det dåliga.


Snart slutar min påg på dagis ganska skrämmande han stor nu, känner mej gammal nä skoja bara inte är jag gammal  

Hans sista dag på dagis är den 29 juni.

Denna vecka går han ju i dag ( efter midnatt ju) och fredag sen, Har han 10 dagis dagar kvar sen slutar han på dagis för gott och han ledig till den 18 aug då skolan börjar sen har han fritids från 1 sep men han vill inte gå på morgonen utan endas em får se om det fungerar kan ju vara skönt för honom ha lite "sovmorgon" får se hur han reder det.
Ja flisan med 10 dagar sen har hon lov enda till 1 sep skönt för henne med.


Töserna slutar ju skolan på tis den 14 juni sen har dom lov enda till 18 aug

Ja under sommalovet har dom ingen fritids har ju tagit bort den sedan länge kände inte dom hade behov av det.

Dom har lite inplanerat som sommarkyran  20/6-23/6
Josse har ju anmält sig till brandorama men jag inget hör det är ju 1 vecka sen även anmält sig till simning då hon ej klarar målen just för det många som inte klarar det och där av har kommunen valt ha "sommar skola" så simningen är den 20/6-1/7 så det krockar lite med sommarkyrkan men man kan ju inte få allt.


Dom ska även åka en tripp till stockholm till sin faster + sambo och kusin dom längtar men bara dom stora.
Som små ska med sin pappa till

om det blir som dom tänkt.

Jag har bokat in Astrids Lingrens Värld till mej och barnen ska bo på hotell ska bli intressant se om jag reder ut det, innan blir det några dagar i småland och njuta av lantlivet.


Men sen blir det lite små utfykter skönt att vara hemma lite med semestern till för att njuta inte ha massa stressande inplandernde saker.


Just ja på söndag blir det en tripp till tosselilla parken hoppas på fint väder inte för stekande sol men endå fint, Mannen kan ju inte bada så jag får ta den biten jag sådan ångest inför att behöva visa mej i baddräkt men måste bita samman och göra det för kidsen men kommer må dåligt kvällen innan   

Men sonen min han blev glad över att veta han kan åka utan pappa i larven ( dalhbana) lite andra saker.

Jag mätte dom hemma för att se han var 126 cm lång

Josse hon växer som bara den enligt hemma mätningen så var hon 155 cm lång  

Ja och flisan var 108 cm lång

Becka låg i sängen så henne har jag inte fått mätt men ska så fort jag får en chans.


Nä om man ska hitta sängen om man nu kan sova mygg invastion känns det som surrar runt mina öron.

Enda som vaken av barnen flisan hon ligger lyssnar på Vhr kanalen massa goa gamla låtar det som man längtar tillbaka till tiden man var ute.


Kram  

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards