kaan74

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Katrine - 27 juni 2011 23:42

Jag vill bara ni ska veta att mesta kommer vara lösenskyddat pga olika anledningar...

Men jag ledsen att säga att alla kommer ej att få lösen då jag vill ha koll på vilka som läser och inte ....


Över till annat inhänt mycket viktigt i dag....

Varit hemma och LATAT mej som många utrycker att det är det jag gör men har man värk har man, nja damma min bokhylla fixa lite med tvätten


Ja lämna kidsen på dagis sen har jag jobbat ganska tufft då jag har ont men så är det. Skönast är ju man jobba med van person man kunde ju slappna av lite.

Men kvällen flöt på bra men det märktes att dagen inte hade varit lika lätt ...


Sen handla jag innan jag åkte hem för att LATA mej men ack så blev det ej fullfart på kidsen samt en liten missuppfattning från min dotter och hennes kompis så pratat med hennes kompis mamma så nu det ut rätt äntligen lärt mej hur man prin sc ....


Samt jag blogga ständ blogg och nu denna ska ta liten frukt försöka sova men aldeles upprörd ledsen och besviken men går väll över


//K

Av Katrine - 27 juni 2011 21:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Katrine - 27 juni 2011 01:44

Borde sova men kan inte kl är mycket endå jag tung i huvudet tror det är tankarna som surrar i mitt huvud.


Ja vad tänker jag på jo massa .....

En del ju så klart pengar bilen ska lagas ska in på torsdag vi behov av bil så vi kan inte strunta i det i heller lagar vi inte den så körförbud det blir ju ingen kul sommar pga det men det blir det inte nu i heller pga vi måste laga den.

Som det ser ut just nu landar det på ca 5800 kr men beror på om dom kan rädda en del av avgassystemet annars blir det ju 2100 kr till.


Var hittar man dom pengarna ?????


SÅ är det ju sommar ovan på det har ju lite som man vill visst man får leva efter plånboken men gör jag men endå går det ej samman.

VI ska ju ha ett kalas nu den 9 juli även litet den 10 juli fira flisan.
Sen ska töserna till stockholm den 11 juli åker dom på vägen hem ska mannen göra ett stop i Eskilstuna ...


Sen har jag ju bokat in Astrids lingrens värld, det jag orolig över att jag inte ska klara av det ensam med 4 barn då dom har ofta svårt att lyssna på mej ta mej på alvar jag har inget gjort som gör att dom inte gör det men det är väll så att man ska trotsa sin mamma  


Sen hade ju barnen behövft lite nya sommar kläder och skor men inte lätt att få det att gå ihopa.


Jag har även tankar på min vikt jag mår skit nu går jag och väntar och väntar än vill jag ej avslöja vad jag väntar på men jag rädd känner mej ensam känns som ingen förstår.


Jag känner enorm press på mycket stänger ute allt och alla drabbar ju även förhållandet men när jag kommer öppnar mej vill ha närhet då är det som han inte ser mej eller kanske gör han det men jag känner det så.

Men jag ju inte snäll tillbaka då jag puttar bort honom ja enda rund cirkel och känns som jag inte kan ta mej ut ur den.

Det när det gäller pengar med.


Varför är jag så här värdelös ????


Inga direkta vänner har en underbar som finns där men hon bor bit bort varför är det så har en som bor ännu längre bort som jag önska jag kunde träffa oftare.


Men var finns vännerna ????


Kram  

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards