kaan74

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Katrine - 11 juni 2011 13:43

Ja det lördag i dag ... I går la modemet av suck säger bara vad gör man utan internet ????

Jo städar hehe !!!!


Måste städa i dag ja jag vet fint väder ute men som sakt vissa saker kan man inte skjuta på även om man vill.

Jag städat ur kylen oj vad tomt det var ...blir att handla lite mat sen ....

Men innan dess ska jag ju städa och tvätta....

I morgon bär det av till tosselilla en hel dag i parken tidigt i väg och sent hem så i morgon blir det inte mycket städa.

Sen kommer måndagen och barnen ska till skolan/dagis Jag ska jobba. Blir inte mycket gjort den dagen.

Sen har vi ju tisdag skolavslutningen sen ska dom små till dagis och när jag jobbar kommer dom hit och kollar ...Ja dom ska besiktiga bostaden det är mot mögel så dom ska kolla avloppen i badrummen o i tvättstugan och köket lite besikting så man vill ju det ska vara städat pinsamt annars ju ....


SÅ ni förstår varför det blir städ i dag .....


Nä nu ska jag ta tag i hemmet lite


Kram

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards