kaan74

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Katrine - 7 juni 2011 10:09

Då var vardagen åter här så skönt kunna skicka kidsen till skolan bara dom små hemma och ja gubben min hemma han ju helt sjuksriven.


Ja händer inte alls mycket fått gjort lite viktiga saker ...

Som ringa försäkringsbolaget pga hans sakadade finger, jo han kan ringa själv men jag har truten med mej   sen vet jag ju kostnaderna vi lagt ut.

Blev inte mycket men får ju för det man lägger ut, Läkarkostnaden, matrialet + medicinen, kör ersättning och parkerings avgift så det ger ju en del. ca 600 kr


Även tagit kontakt med min FK handläggare då jag ändrat min inkomst varit lat av mej eller inte lat ändrar man inkomst tar det längre tid att få pengarna, tänkte om jag ringer min handläggare kan hon ju skynda på det så då ska det inte vara problem, nu väntar jag på hon ska ringa mej tillbaka.


Annars inget Jo vi var i skurup i går hälsa på kalles morfar alltid kul komma ner till honom han bor så mysigt alla blommor i trädgården önska jag hade dom gröna fingrar som han har mina blommor dör ju   Nja har en ros på framsidan som hans fru planterade vid deras hus som vi tog med oss när han flytta då vi ville ha ett minne och den står så fint, det är den enda som jag lyckas hålla fin eller så vakar hon över den rosen  


Men som vanligt när vi är där är det goa kakor kaffe det var ju fint så vi satt ju ute.


Sen körde jag hem då han hade lite ont i sitt finger låter kanske konstigt ett finger men det var kratig skada så gäller ju att ta det lungt med den.


Sen väl hemma blev det pasta sallad det blev inget över så det måste varit gott.


kram   

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards