kaan74

Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Världelös

Av Katrine - 19 december 2011 10:04

Jag känner mig vekligen som en hemsk människa värdelös mm


Jag har ont huvudet vill mer än kroppen klarar av känner mig så misslyckad när jag inte kan göra alla till lags hur jag en berättar och talar om jag ganska öppen ang hur jag mår för att jag ska slippa behöva gå i en försvars mekanism.


Känner mej så ledsen och värdelös gente mot kalle jag vet vad han vill och jag vill med men det jobbigt då man har ont i höfter rygg och ben nu även armarna och nacken enda stället jag inte har ont är själva huvudet och mag partiet.


Jag vill en del men smärtan stoppar mig många gånger jobbigt känns som jag bara ska förstå andra att det jobbigt för dom när jag har ont att jag inte ger dom det dom vill ha och behöver. Ska jag sätta min smärta åt sidan låta mig få mycket mera ont för att vara alla till lags men vad händer om ett tag ? Kollapsar jag eller slutar min kropp helt att fungera ???


Det värsta är det tufft för mig att jobba men jag jobba då vi behöver min lilla inkomst för att vi ska kunna flyta ovan ytan visst pengar är inte allt inte det matriella heller men ska familjen fungera så behöver man verkligen pengar och en del matriella saker.


Om ni tänker er en skala mellan 1-10 så ligger min ständiga smärta på 4-5 men kommer ofta toppar av olika saker ligger då uppe på 8-10 men jag biter samman och önskar att jag ej har ont men det försvinner ej.


Jag gråter ofta inom mig för att jag känner mej så misslyckad och värdelös, i bland när jag lägger mej tänker jag ofta i morgon när jag vaknar finns inte smärtan, men verkligheten hinner i fatt mig på morgonen då vill jag i bland bara somna om inte vakna igen, ganska hemska tankar jag vet men det så jag mår och känner.


Jag har gjort min operation i hopp om att jag ska få må bra men nä enda det med fört mig är att jag just nu slipper diabetes medicinen hoppas att den blir borta åter står att se om några månader.

Ja jag har gått ner men sakta då jag vet att jag "hinner" ej få i mig det jag ska i vätska ja även maten slarvar jag med då jag sätter annat i fokus.


Ja sen pengar just nu önska jag att jag hade fått ca 30 -50 tusen så jag kunde slänga in på avbetalningar så jag hade fått lite mera leva för i månaden går på knäna nu när jag sjukskriven vissdel, jag kan inte fatta dom som klarar sig på att vara sjukskriven menar nu dom som är det för att dom inte orkar arbeta för vi som verkligen är behov av sjukpenningen vill ju helst jobba leva normalt liv inte leva snålt.


Men jag lär inte se då mycket pengar så jag blir av med en del "skulder" men som sakt kunde vara värre ju ....


//K

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards