kaan74

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Katrine - 3 december 2011 14:44

Tänk att det Dec och ingen snö bara regn jag måste ha retat gudarna .....  


Men så trist med detta gråa väder man blir ju inte pigg av det.

Men Julfint har jag bara grannen som fattas men känns inte som det snart Jul har lite klappar klara men några kvar och det tar jag tag i på Tis med min underbara vännina som ska stå ut med mig när jag har ont i kroppen blir att rusa till leksakerna sen slappa när dom plockade.    


Jag känner av mer smärta i ryggen och i benen än jag gjort innan kan ju vara sängen kanske eller rent av att jag ej får i mig vätskan jag ska ha i mig minst 1½-2 Liter det tufft men jag kämpar på även vaknat nu par morgnar med skalle bank ingen tung men endå en som känns.

Jag måste ta tag i vätskan lite bättre så jag kämpar på kan ju vara så att jag står lite still i vikten då kroppen sparar det lilla vätska jag får i mig ...Men jag fått i mig ca 7 dl vätska nu men som ni ser har jag massa kvar.  


Sen ja på Ons börjar jag jobba igen men börjar med 50% ska bli skoj men samtidigt jag lite rädd för att inte klara av det pga smärtan. Men jag måste börja detta håller liksom inte att gå hemma verken i plånboken eller för min del.


Måste ta tag i mitt lata jag nja inte lat så jag plockar har ganska bra energi än jag hade innan kan beror på vikt nedgången och medicinen. känner mig mer rörlig än innan trots min smärta.


I dag har jag varit lämnat becka på kalas lite svårt att hitta dit men med lite hjälp så kom vi fram ska snart hämta henne igen... Hon är på ridkalas.

Efter det så är det hem och äta lite för att sen åka hälsa på underbara Veronica och resten av familjen kan bara vara mig själv och slappa där så det inte så ansträngande.


I morgon blir det liten prövning innan man ska börja jobba ska hjälpa min mamma stå på tassebo dom har julmarknad och mamma har lotteri stånd så ska vara där hjälpa henne mest att man kan lämna liten stund mellan åt blir ju mellan 11-15 som det öppet så kan behövas min syrra säljer ju på ovanvåningen så hon passar ju dom sakerna men 2 stora ville komma med så dom kan ju hjälpa lite.  


Sen hem vila ska bara fixa lucia linnena inför månadagen ja det lite tidigt ja vet men dom ska gå på måndagsträffen så jag ska dit kolla efter som min stora tös ju vald som LUCIA ska bli skoj.


Sen bär det av på shopping på tisdagen med bästa veronica skönt att ha henne med mig så hon vet hur jag kan må vet att jag kan ta långtid på mig att handla skiter i vad alla tycker pga min sjukskrivning men bra träning ju innan jag ska jobba massa.....

Sen på onsdagen börjar jag jobba 17-21 ska bli skoj men lovar att berätta hur det gick.


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards