kaan74

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Katrine - 9 december 2011 10:42

jo det är helgen som knackar på och jag ledig var en bra mjukstart även om den varit tuff för min kropp.


Men som sakt ska ju inte klaga kunde vara värre.

Men måste säga att efter 2 dagar på jobbet känns det som jag inte varit borta  

Jag måste bara säga att jag så glad över att ha så bra kolleger som jag har har en speciellt som stöttar mig och kommer hjälpa mig lite med min ena boende efter som jag har 2 st samt har hand om maten men nu klarar jag inte av det under min låga procent då jag ska arbeta upp min kropp.

Men som sakt min Underbara kollega som sa till mig att jag ta hand om din ena boende men pengarna kan du ta hand om så länge du jobbar 50% blev så glad över att veta att detta kommer att fungera kanon då ska jag inte klaga utan kämpa på.


Har ju en jag delar maten med han får enkelt ta största lasset där lite till men finns och stöttar.


Det var så mysigt i dag nu på morgonen kunna ligga kvar att mysa med min man har jag inte kunnat innan då jag tvungen att lämna loppan på dagis men valt att göra så här mina lediga dagar är hon med ledig och dom dagar jag jobbar går hon fullt tid blir bäst så för alla.


Nä nu kan jag inte sitta här då jag bjuden på kaffe hos Diana vid 11 tiden så nu in i duschen göra vid mig och loppan ner lämna nykel till sonen så han slipper ringa jaga sin pappa som ligger sover efter nattens jobb .....


/K 

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards