kaan74

Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Drömmar

Av Katrine - 24 september 2010 09:19

 SÅ ja det fredag men det ingen helg för min del då jag ska jobba hela helgen pust !!!!

 

Har äntligen fått i väg sista proverna dom behöver till min dotter nu ska vi bara vänta ...I går fick hon äta en vanlig glass men hon inte reagerat på den så det skönt då vet vi att hon kan äta den glassen just nu hoppas jag på att det inte är mer en mild form av lactos för då kan hon endå äta lite av våran mat.

 

Ja vi planerar lite om hur barnen ska ha det så bra som möjligt det lite så vi måste sära på grabben och lillan och även dom två stora men vi har ju som sakt en bra lösning men nu måste vi ju ha lite saker så vi kan göra detta. vad behöver vi då ???

 

Jo först matrial till bygga upp en vägg i storarummet samt vit färg lite fundersam om jag ska ha fond vägg i stora rummet det blir ju mindre men kan bli snyggt ....tänka på det ....

Sen måste vi ha en dörr så vi kan stänga om oss eller om kalle som sover på dagarna bara hoppas han klarar det då blir en tunn vägg.

Jag har hittat två stå lampor på ikea jag vill ha kostar 99 kr st så just nu lite lockande :D

 

Gör vi detta kan vi frigöra ett rum uppe det lilla rummet som vi tänkte Josse skulle få men då behöver jag lite saker som ett skrivbord ett litet se om jag kan hitta dett som kan passa in sen har hon en byrå och en garderob och sin säng så det behöver hon inte men jag skulle vilja piffa upp den fula trista garderoben men jag inget bra på det ju kanske tapetsera den hmm tåls att tänka på.
Men en ny taklampa och gardin och överkast och matta måste jag med skaffa till henne. Kanske får tappetsera hennes rum får se det ju fin färg det bruna kan ju piffa det andra med lite röda toner samt lite snygga ramar med motiv.

 

Sen skulle så fall jonte få det stora töserna ha i dag !

Där finns redan lite färg på väggen som en find vägg randigt olika färger så tänkte jag han kan behålla.
Han har möbler kanske skulle han ha nya gardiner ett överkast, kanske ett skrivbord han har en garderob men även den borde piffas upp på något vis han behöver lite mera på väggen.

 

Sen ska lillan dela med mellan tösen mest för dom samma intresse som hästar lite lika.

Men där behöver jag en bokhylla av någon form man kan dela av rummet utan det blir konstigt Ikea har ju snygga nu med stora hyllor där man kan ha lådor jag hoppas ni fattar annars får jag lägga bild.

Sen har ju flisan säng och byrå bokhylla massa andra leksaker. Behöver ju sängöverkast
Becka har ju med säng och saker men hon behöver ett skrivbord ett litet sängöverkast ny matta.

Men så har jag garderober som måste in i deras rum och jag vet inte om det får plats utan att det blir trångt det som är problemet ev får jag se om sonen kan ha den ena garderoben hos sig och den andra får dom ha.

 

Pga jag måste ha mannens data där uppe nu i början tills vi fixat en bärbar sen har barnen ju en data som måste stå där annars bråkar dom öneks jag hade råd ge dom både en liten bärbar och LCD tv eller plastma tv.

Kanske någon gång i framtiden.

 

Men tror det blir bra när vi klara som ni ser kostar det ju en del och man kan inte göra allt på engång men man vill ju.

Hade jag haft 10 000 + 5000 kr hade jag kunnat fixat inne och ute det som jag vill just nu ha fixat det alltid kommer det nya projekt vi har 3 stora som jag önska jag kunnde men kanske ska vinna lite pengar.

Det ena stora är köket vill ha nytt där ute dock ej vitvaror utan andra, sen toaletten nere och så badrummet det som jag önska men jag vet går det som jag vill så om ca 4 år kan jag kanske börja göra lite åt mina drömmar men långt dit så det får bli lösningen till kidsen

 


Nä måste ta tag lite i hemmet

Kramis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards