kaan74

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Katrine - 26 september 2010 22:02

Jag helt slut av denna dag !!

Haft en tuff arbetsdag hänt en del.
EN sak som tråkigt i dag var att det var min elevs sista dag, han har varit en klippa hur duktig som helst, han kommer vara saknad.

 

snart kommit ner i varv då ska jag sova ....ska jobba i morgon bitt

 

Kram

 

 

Av Katrine - 26 september 2010 10:33

Då är det söndag och ännu en jobbe dag har jag framför mej ska jobba kväll inget skoj alls!


Jag funderat lite och nu bästämt att till min stora dotters kals som vi ska ha den 16 okt vid 16 tiden att jag ska göra smörgåstårta mums ...Men jag vill ej ha leverpastaj i mellan då jag har en laktos dotter så vad kan man annars ha i mellan ??? tar emot förslag!


Jag har lite som jag ska fixa innan kalaset och det snygga till skavanker kostar inte många kroner så jag ska inom bahuse handla roller och en liten burk färg sen köpa fy spray se om det biter på kissarna som ska "klättra" på väggarna suck.


I går var jag först på jobbet och sen åkte vi till Höör problemet är att jag har så ont i min kropp värk så det jobbigt att åka bil och sitta "länge" .
Men jag ska ju till läkaren den 1 okt se om vad hon har att säga mej så det bara vänta...


Men det var trevligt i höör blev en del skratt och kaffe :D
Tusen tack för en trevlig kväll


Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards