kaan74

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Katrine - 28 september 2010 21:19

Jag så jävla pisse förbannad och samtidigt ledsen

Har som sakt tystnads plikt kan ej förstöra de.
Men det är så har en kollega som går runt snackar med alla på avdelningen nja inte alla finns någon kollega till mej som hon ej väljer att gå till.
Men hon var tydligen rädd för mej men ingen visste varför men kroppsspråket säger annat så jag vet att det mer som ligger bakom och i dag fick jag så klart en del bekräftat.
Det som gör mej så jälva förbannad är att dom så fega att dom inte vågar stå för sina egna värderingar.

 

Men jag inget att dölja eller sopa undermattan skäms inte för mina handlingar just i detta ärende gjorde det ända rätta då jag ej accepterar att någon snackar illa om mej inte öppet inte till dom jag jobbar med hon bara "vikarie"

 

Skönt att få kräka av sig .....nu mår skälen lite bättre

 

Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards