kaan74

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Katrine - 22 september 2010 23:24

Har mycket tankar i mitt lilla huvud att det känns som det helt kaos alla hjärn celler springer som yra höns ....

 

Kan börja med att jag inte mår bra alls börjar få ont i min kropp känner mej stel ofta trött och små gnällig känner att min kropp säger stopp men det runt mej bara rusar ...

Måste ju ta tag i min träning men ack när finner jag tiden fundera om jag kan ta mej dit i morgon när min man vaknat men det får vi se om jag kan.
Jag ska på fredag ta ett HBAC prov jag vet med mej att dom kommer ej vara så nöjd med resutlatet men jag skiter i det tar det som det kommer blir ju kanske öka mitt insulin.

Jag var ju hos min husläkare för en tid sedan och dom skulle ta ett EKG men dom lyckades inte utan en remiss skickad och i går kom en remiss för att ta lite prover och undersökning hos kardiologen jag lite orolig då jag mer trött och anfådd men jag tror inte det är någpt problem med det bara det man ju alltid nervös för undersökningar som man inte har en aning om resultatet.

 

Just nu händer det en hel del på jobbet med men efter som jag har tystnads plikt så kan jag ju inte babbla ut det här men önska jag kunde. Men jag har en munkalvel på mej ....
Men tur så har man underbara kolleger en del vissa tror dom kan snacka massa skit komma undan med det men just nu finns ej enerig till det men typiskt kärringar på ett arbete.
Lite möten till höger och vänster massa måsten på jobbet.

 

Ja lite små gnabb här hemma oxså det mesta är väll mitt fel då jag inte mår så bra så drar jag ner gubben som hela tiden tror det värsta ja det tufft.
Jag ju så trött på städa just nu att jag bara kan kräka på det mycket är att kidsen tror dom bara kan lägga sakerna som dom tycker men det tycker ju inte jag, sen då katterna som bara stökar upp så trött på det.

Ja ovan på allt detta så trött på min vikt orkar lite längre bära denna vikt och börda skriker ut det till läkare men dom stänger öronen till jag behöver lite hjälp i någon form.

 

Som om detta inte var nog har vi utgifter som laga bilen och skaffa 4 vinter däck till den stora bilen så trist, jag behöver pengarna till annat som lite kläder till barnen och skor.
Sen vill jag få iordning på hemmet jag funderat klart och en vägg ska upp i storarummet och där ska vi ha sovrummet så kan grabben och stora tösen få eget rum och mellan tösen och den minsta dela stora sovrummet med möbel avdelning men det kostar ju   

 

Sen har ju min mellan tös fått reda på att hon har laktos intolerans visst ingen fara så det ju inget farligt och finns ju produkter men det synd om henne att hon nu mera måste kolla allt hon äter.
Värsta är man kan ju inte mycket om det men man lärt sig väll

Ska ta ett prov som ej går att beställa inte lätt att skita på beställning. Sen blir det en tur till en läkare i okt ,..

 

Måste sova så jag slipper mera kaos i mitt huvud

 

Kram

Av Katrine - 22 september 2010 23:01

Jag  har valt att byta blogg av olika anlediningar som jag inte vill gå in på just nu.

 

Men detta ska vara en ny start v bloggandet även om det kostar lite av ens tid att blogga och tiden knapp men ska göra ett försök att blogga lite mera!

 

Jag hade uppskattat lite feedback genom att skriva en kommentar det gör bloggandet lite mera motiverat tror jag   

 

Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards