kaan74

Direktlänk till inlägg 7 mars 2020

Ingen lyx här inte

Av Katrine - 7 mars 2020 22:43

Min frånvaro här i från har varit för att jag åkte på en förkylning, som gjort att jag varit utslagen.

Det typiskt då man hade en gotte vecka men varför ska jag ha det bra.

Men nu är jag frisk från förkylningen och NEJ det var inte corana som jag hade.


Så nu så är man på jobbet igen, just nu gjort det jag ska ta mig lite kaffe innan jag ska utföra det andra.


Ja vad ska man säga om veckan som gått....

Jo sonen han varit på PRAO, han skött det bra kommit upp i tid så han hinner med bussen, enda var i fredags då kom han hem och jag fick mej en chock...Hans byxor var sönder här och där en del större hål och en del mindre. Det visa sig att det fanns en Valp ( han varit på ett hunddagis) som ingen tydligen ville direkt gå ut med så han erbjöd sig, han fick gå ut själv med denna, dom ville ha honom ute med valpen ca 45 min för dom skulle ha ett besök där. Men det dom inte sa att denna valp kan bli lite ivrig och då bita tag.

SÅ när dom var ute själva så fick denna valp syn på ett löv som rörde på sig blev så ivrig att bet i sonens byxor här och där han hade svårt att få loss valpen, han klara sig från bli biten litet riv märke.

När han återvände så var svaret från dom att det kan ju hända och inte första gången.

Tillsaken hör att dom ingen direkt plats ha valpen, svår placerad på dagiset.


Jag anser inte att man skickar ut en ensam PRAO med en sådan hund, tänk vad som kunde gått fel.

Jag skiter i byxorna ganska tacksam hur bra det hade gått, men detta får ej hända enligt mig.


Annars så med dom andra kidsen så flyter det på eller vad man nu ska säga.

Stora tösen har fullspäckad månad interjuver lite var stanns i sverige, samt körskola nu även är hon på arbetsförmedlingen på något.

Men även hon blev dålig fick ställa in sin ena körlektion, jag varit med på en och tycker det går ganska bra lite som hon måste jobba på.

SÅ på tis när hon ska till trelleborg på en interjuv så ska jag göra henne ner sedan ska hon få köra hem, blir nämligen undvika moterväg och större bilvägar. Så kommer bli som en utflyckt ju.


nä nu skiter jag i er och tar gör lite nytta i stället




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards