kaan74

Alla inlägg den 19 mars 2020

Av Katrine - 19 mars 2020 00:30

Jag hade en underbar födelsedag, trots att världen har en pandemi.

Jag tog det lungt och fick blommor ett halsband, blev det tårta.

Så familjen tycker verkligen om mig   


Det som jobbigt är att man känner efter hur man mår och man är lite kluven på hur man mår.

Men jag frisk änn så länge så det jag tacksamför.

Men mannen i måndags kände sig dålig, han stanna hemma, om det inte var för detta med covid-19 då hade han ju varit på jobbet men man vågar ej om man lite dålig då folk lätt kan glo snett och gnälla en massa. Han blir hemma hela veckan.


Min mellan tös hon blev dålig så pass att hon hade ont i bröstet och svårt med andningen, blev kontakta 1177 fick en röst som säger att det tar ungefär 68 min och det var 62 st före i kön...

Herre gud vilken väntan, men även om det tog tid så kändes det inte som tog så långtid.

Men dom koppla in 112 och det kom en ambulans, hon fick åka med dom in själv då jag skulle jobba och mannen inte fick pga han var sjuk även om det inte är någon fara med hans sjukdom.

Hon åkte in pga EKG visa annorlunda än det har gjort.

Men som tur är var det ingen covid-19 utan vanligt influensa ( ej förkylning) Det var inget med hjärtat säkert vara lite ansträngt.

Men så tacksam att det ej var värre än vanlig hederlig influensa.


Men det var tufft att inte kunna vara med henne på sjukhuset, men jag överlevde   


Min stora tös valde åka till mormor och stanna över hos henne och Jenny, skoj för henne.

Det tråkiga med denna pandemi är att hon svårt att få jobb, mycket av det hon sökt har åter kopplat med att dom inte kan ta emot interjuver mm, det handlar en del om hotell, är för att tufft för många branchers just nu.


Men än så ska hon till vimmerby, bara hoppas hon ska även interjuvas för bemaningen jobba inom vården hon ska ju testa.


Nä lite göra nu

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards