kaan74

Alla inlägg den 12 april 2020

Av Katrine - 12 april 2020 03:07

Ja barnen har påsklov, det märks det fullfart där hemma.

En annan jobba 5 nätter sen bara ledig 1 hel dag för att gå på och jobba påskafton, fast denna gång jobbar jag bara 2 nätter ganska skönt.

Där hemma har vi haft en övernattnings gäst, hon sa häromdagen att detta är hennes andra hem. Skoj att dom trivs hos oss, så dåliga föräldrar och hemskt hem kan vi ju inte ha.

Men hon som är hos oss är med F men hon kan även umgås med R. Det skoj för då blir det inte så tråkigt för dom.
Men inte bara hon som är hos oss, utan ett gäng killar som vill umgås med F och E.

Men även min stora hade kompisar över i dag. SOm sakt fullfart, snart är lovet över kanske det blir lite lugnare.

Sonen han valde som sakt att fly till höör, vad jag hör så trivs han. Hjälpte till och passa deras minsta så dom kunde fara i väg.


Ja min stora hon fått dagarna hon ska på introduktion, allt som hon ska inför sitt sommarjobb.


Jag var en sväng hos min mamma i dag, alltid trevligt att ta en koppkaffe, men när jag kom hem så hade gubben fått ett ryck satt alla mina blommor i köket i blöt, inte bara det han hade gävt in till grannen där vi har ett staket så det blev en rabatt, han hade även plockat lite på altanen och planterat en blomma...Han kan om han vill.


På långfredagen då rensa han förrådet, det blev en massa skräp som vi måste få i väg till tippen.


I torsdags tvätta jag min bil innan jag skulle i väg på inf möte ang covid -19 bilen blev fin på utsidan så jag hade bara insidan kvar men min mellan tös ville städa den så det fick hon, nu är det fin både på utsidan och insidan.


Jag funderar en del på det läkaren sa till mig men det inte lätt, enda jag vet att jag ska nog välja byta medicin, sen fick jag samtal om en undersökning men jag kunde inte då jag jobba behöver vara ledig när jag gör det samt att det var kort om tid för att kunna be om ledighet då vi har att hon ej beviljar sem hur som helst. Jag får vänta på en ny tid se om jag kan lösa det då.


En annan sak är att jag fick brev från FK om vårdnadsbidrag en tid för samtal redan nu i April fick veta att det var lång kö att jag skulle få vänta till Juni snacka om man blev lite paff, nu ska jag bara fundera så jag får rättvis bedömning, Sen kommer det ju kanske ta minst 30 dagar efter innan jag vet svaret på beslutet.


See you later


/K


Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards