kaan74

Alla inlägg den 7 april 2020

Av Katrine - 7 april 2020 04:26

Hoppsan har inte haft tiden att skriva, har ju haft fint väder och inte bara det, jag har haft sådan jävla smärta och min armbåge bråkar, inte nog med det även problem med magen. Men det igentligen inget kul att läsa om. Jag ringde och fick bokat läkarebesök senare i dag, hoppas det besöket kan leda till något gott.


Jag funderat på om jag ska öppna fritids hemma hos mig, för i veckan som gick kom det massa kids hem till oss för att vara med ena tösen, hon är poppis... Nu tänker ni men hallå viruset som härjar, vad är det med det tror inte spelar någon som helst roll om dom hemma hos oss eller ute på gården, man får viruset endå. Ja jag är försiktig för dom får bara komma in om dom symtom fria.

Jag vet att man endå kan få det, jag kan få det i butiken eller bara av möta någon ute på promenaden. Jag väljer ju så klart att inte vara ute trängas.

Jag skyddar mig och barnen så bra det bara går god hand hygien. Skulle det vara så att någon jag känner skulle ha viruset då är jag mer observant på vem och vad som kommer in i hemmet.


I dag ska min son ta sig till sin kompis sova där, han vet att han ska tvätta sina händer mm så fort han kan efter han stiger av tåget, samt kan jag be honom ha med lite handsprit. Dit han ska är dom friska och bor på landet, skulle vi nu bli sjuka någon av familjerna så kommer jag hjälpa även dom i fall de behöver. Men man kan inte gå vara rädd även om det är lite läskigt.


Sen jag så glad och stolt över min stora tös, hon kämpar med söka jobb. Hon valde söka inom vården för att testa på. Ja det gav reslutat hon ska vara på ett boende i sommar tycker att hon får hysat bra i timmen för att vara första gången samt utan utbildning.

Men hon ska först på introduktion samt läkemedel och lift, händelse av betydelse klara hon detta så kan hon starta redan nu jobba som tim.

Jag vet att det inte är ett jobb som hon vill ha men hon vill testa, det gör mig stolt...

Alla mina barn gör mig stolta på ett eller annat vis.


Min son han börjar bli stor väldigt hjälpsam för det mesta, han kan komma när jag gör mat och vill stötta med att hjälpa till lite.

Han tar ut hundarna ofta man behöver inte be om det utan han kommer sjläv han även jagar sin pappa om att han ska gå med.


Min mellan tös som studerar hemma pga viruset kämpar på hon sköter det bra, denna vecka ska hon jobba lite.


Ja dom har påsklov just nu och jag jobbar som mest denna vecka, vet ej vad jag tänkte på men bara jobba se glad ut.


Min man han har gått över till att vara tjänsteman han börja den 1 april skoj men han har varit coordinator ett bra tag innan han fick det på papper.

Vad jag har förstått så sköter han det hur bra som helst.


Nä måste vila min arm


see you later

/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards