kaan74

Alla inlägg den 29 februari 2020

Av Katrine - 29 februari 2020 01:55

Tjenare till alla er som tar sig ork och tid att läsa min blogg...

Hoppas ni mår prima.


Ja det har hunnit vara sportlov och ytterligare en vecka sedan jag satt ner här skrev.

Dagarna går undan, ja man hinner ju inte med.


Underlovet så var stora tösen i väg. Men inte blev det mindre folk hemma hos oss, utan tjej från landskrona som minsta tösen lärt känna flytta in hos oss underlovet.

När hon var jobba umgick hon med R som verkligen behövde en stark tjej att luta sig mot, även om vi som föräldrar stöttar henne, kan hon behöva lite annat stöd än oss.

Hon har det ju tufft hennes kärlek behövde tid för sig själv så han dumpa henne. Han hade en hel del press från sin familj då hon var svensk, han orka inte. Men inte nog med detta han ringde henne och sa hon fick ej träffa killkompisar mm det var ju äckligt, han tryckte ner henne ännu mera.

Hon mår ju inte bra inom sedan innan han gjorde ju inte det lättare.

SÅ nu har vi sakt han ska hålla sig undan helt då hans betende inte så bra.


Men kan se i hennes ögon att någon stanns finns ljusglimten så nu ska hon få jobba sig upp igen. Där av var denna tjej från Landskorna ett bra sällskap.

Hon varit jobbat med då var ju minsingen hemme forsatte umgås med tjejen.

Ja gissa vad hon kom igår och stannar till söndag :)


Sen så ville ju så klart grabben ha sällskap så vännen från Höör fick ju komma, blev en runda hämta honom lite snack kaffe från bästa vänninan, alltid trevligt komma hem till henne, man kan njuta och bara vara.


Så allt jag ville göra blev ej gjort, inte för att det var massa ungdomar hos oss utan för min kropp har sakt stop måste varva ner. Det inte alls lätt har så jävla värk i min kropp och mitt mående nere just nu känner mig så låg och värken är ju en del av bidraget, massa annat.


PÅ söndagen så fick vi besök behövde ju ha hem sin son. Blev lite små prat och en del skratt, även om smärtan var där så fick kroppen lite endofiner.


Sen kom störa tösen hem och sedan var det skola igen för kidsen.

Jag var ledig några dagar till just nu gör jag min sista natt denna vända, tar emot då jag har jävulst värk tungt att jobba.

Försökt nå vårdcentralen men varit svårt att komma fram så blir testa på måndag måste ev ha stärkare tabletter och annat mot min nerstämdhet.


Men i dag lördag ska jag äntligen få gå se robin hood musical med min stora tös.


Se sedan hur resten av helgen och veckan blir.


Måste ta jobba lite ha det bra där ute...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards