kaan74

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Katrine - 3 mars 2011 20:46

Måste bara göra ett tilllägg!!!


Jag har en underbar man och barn jag älskar dom innerligt utan dom hade mitt liv varit tomt.


I dag kom min son till mej sa att han kommer sakna mej jätte mycket när han är hos sin farmor. Jag fick värdens kram och puss av honom man blir så varm inom bords.


Dom två stora töserna hjälpte till med maten så skoj se dom hjälpa till man blir ju så glad över det.


Min minsta hon kom till mej i sängen när jag hade ont i huvudet tog mej på pannan sa mamma du ont där ? Jag svara Ja ! Fick värdens kram sa hon mamma de går över du sova ..

Ja snacka om söt


Min man underbar han kommer med kaffe och han finns där inte alltid han förstår men han försöker och han finns där han låter mej ta min tid för att bli bra
Älskar honom så även om jag inte visar det så gör jag verkligen det


Kram

Av Katrine - 3 mars 2011 18:46

Det är mars månad men bara början av det.


Som ni vet mår jag inte helt på topp, har varit 2 gånger hos min psykolog E tycker han duktig det känns helt okej gå hos honom.
Men nu har jag fått ett uppdrag skriva ner allt jag äter och mina tankar kring det har en lapp till varje dag ganska svårt men man ser ju helt klart hur det ser ut.

Det kommer bli en tuff vecka.


Jag har haft lite ångest till och från inget kul alls   


Det mycket som får mej känna så här ena är att jag känner att jag inte hänger med, en del är min vikt varje gång jag ska ta av mej eller ta mitt insulin eller någon tar på mej får jag mej känna mej äcklig fet ful hemsk.
Inte så ofta när min man tar på mej ger mej en kram mm då känns det oftast okej.
Kanske för han min och att jag vet att han älskar mej fast kan få ångest när han ligger vid min sida kan känna mej lite ful hemsk.


Sen är det pengar som får mej känna mej otillräcklig, vi har det vi behöver men endå kan jag få ångest just nu vet jag att vi borde ha pengar till min trädgård och även bilar dom fungerar ju men golfen håller ju inte i evighet. Den lite "G" till att lämna in handuken.

Han har hittat bil men det handlar om pengar ...Sen den stora borde få en rejäl genom gång då servon inte är på top tråkiga är han hittat en nyare sharan som han ville kolla på.

Men vi har ju inte dom 1500 kr / månaden hade så hade jag inte tvekat att vi köpt den då vi stortbehov av bilar 2 st det kostar ju.

Men än fungerar dom så det får jag vara glad över men kan inte då jag vet hur beronde vi är av bilen.


Läkaren ringde mej i dag och alla prover är bra så mycket är ju psykiskt det fick mej känna mej hemsk varför just jag kunde ju varit något fysiskt så jag kunne "bota"

Inte lätt att bota sitt psyskiska tillstånd.

Men vi kom fram till att t.o.m 27 mars ska jag vara 25% sjukskriven sen skulle vi ta ställning till hur det känns om det blivet lite bättre eller sämre för att förlänga det eller ev höja min sjukskrivning ...


Kram


Av Katrine - 3 mars 2011 18:22

Jag ledsen mina vänner att jag ej bloggat men jag helt slut mår skit.

Men ska printa ner lite så ni har lite läsa blir lite extra bloggande


Kan börja med att i lördags kom min underbara vän veronica så tacksam för att hon finns i mitt liv hon verkligen en pärla alla borde ha en veronica   

  


Vi möttes på väla bara hon och jag för lite tjej tid härligt bara gå där skulle ju inte handla men det sluta med jag handla men till mina barn så klart nja fick ju mej en kalender.

Blev även färg till mitt hår veronica sa hon kunde hjälpa mej.


Sen kom vi hem helt slut i benen men det var det värt, jag fixa lite paj och veronica hjälpte mej fixa det.

  

Mums vad gott det var :D


Sen var det dags för mitt hår

     

Först färg i håret sen blev det klart ursäkta min galna bild men ni ser ju hur hårets färg blev.


Lite senare på kvällen dansa jag zumba via wii och även några låtar till jacksson.


Det varit en helt under bar härlig dag tusen tack veronica du är en underbar vän


Kram

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards