kaan74

Direktlänk till inlägg 2 november 2011

Mini semester

Av Katrine - 2 november 2011 12:21

Nu blir jag snart idiot andra gången det lägger av och jag får börja om grrrr


Jag just nu i småland kom upp sent i måndags kväll pga vi hade haft 2 natt gäster som blev hämtade på måndagen.

Det var Veronicas pågar som sov hos oss så hon kom hämta dom med James ( han var förkyld var hemma frå jobbet)
Bad dom kolla mina kidse så jag och kalle kunde ta oss til banken och fixa pengar nä vi låna inte utan tig ut det vi hade sparat. Detta var jag tvungen till pga att inte fått pengar från FK.

Sen tog jag Veronica till Spring hill och handla lite underkläder jag vet att vi har lite penga brist men dom behövde lite.


Sen begav vi oss till småland men kom ej långt förren vi fastna i en bil kö pga vägarbete så tog lite längre tid än tänkt

Men när det släppte var det bara köra på mörkt och mysigt ...


Nä vi kom fram var det rena batun inne hon hade eldat på ganska friskt  i köket där hon leda var det 27 grder ovanvåningen 23 grader det var lite i varmaste laget för mig med som ofta fryser.

Men det så mycigt att höra det spraka och det doftar gott.


Kidsen somna snabb när dom la sig tystna snabbt 

Innan jag la mig så betala jag räkningarna så nu det gjort och det kom in pengar från fk så jag kunde sätta in pengar på vårat spar igen.


I går åkte josse med farmor in och handla hennes present ett spel till ds och en bok hon handla lite till sig själv.

Dom andra gick ut och lekte lite jag tog det lugnt.

Blev en tur till kvatum för att handla lite fika och choklad till tassimo maskinen .

När vi kom tillbaka hade josse och deras farmor kommit hem och med sig var Pontus det blev chocklad och fika till kidsen mina stora älska chokladen man gjorde i tassimo ....Dom vill ha en sådan maskin.


Sedan lekte barnen och roa sig....Blev mat sen mys framför tv innan första slockna det var Pontus han fick ju sova över han ville det vi sa inget till han utan han fråga om han fick sova här för att vara med sina kusiner skoj faktiskt att han ville.
Men han la sig i sängen dubbel sängen så jag fick äran ligga vis hans sida.

Dom andra somna med snabbt sen blev det tyst som bara den skönt att vila öronen.


När jag skulle lägga mig låg pontus snett över sängen så jag fick lägga han rätt men jag hant knappt lägga mig förren han låg kloss tätt in :D Men jag van ju :D

Men han pratar i sömnen han sa något om att Micke skulle köra dom och att mamma fick synda sig ...snarka gör han men lite lätt...


Så nu sitter jag här kidsen lite utråkade nja bara den ena hon heter Rebecka men inget ovanligt...Dom andra leker och Pontus har åkt till sin mamma och dom nu och badar, hade inga kläder till det annars hade vi kunnat åka med ju.


Vi stannar en natt till så morgon kör vi hem igen ...


/K

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards