kaan74

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Katrine - 5 november 2011 08:45

I går åkte vi ju till svalöv men innan det åkte vi inom planteringen då jag vann ett bud på en jacka till becka jag var lite bekymrad att hon inte skulle gilla jackan eller att det skulle vara fel på den bagagnat kan man ju få lite konstiga saker.


Men till min stora förvåning så gilla hon jackan hon ofta lite kräsen men hon gilla den skarp det bästa var att den såg inte använd ut heller så det var ett kanon fynd 12 kr för en jacka som var till allas belåtenhet.

Se om jag kan få en bra bild på den i dag ....


Som sakt sen styrde vi bilen mot svalöv och till barnens farfar.

När vi kom så var vi som vanligt väntade han blev glad över att se oss, sen hoppa vi alla in i bilen åkte in till kultuthuset i svalöv.

Men vi blev lite besvikna det var ju nästan inget kanske för den som ska ta sig lite dryck men annars nä kunde varit utan det.

Men kidsen fick se en isskulptur och en isbar massa utklädda folk i skrämmande dräkter fanns en och annan som var riktigt läskig.

Men kidsen och ja jag åkte häst och vagn var mysigt bästa var kosta inget.

Satt en och berätta lite under resan om zombis som spela golf mm


Innan vi gick bort mot affären sen för att möta upp kalle och hans pappa såg jag ett gäng skrämmande figurer.

Jonte ville studera det lite närmare så han gick ganska när då en av figurerna rörde sig mot honom lyfte sin hand med ett huvud på sa bu han hoppa ganska högt sprang som jag skratta men han skratta inte först.

Som vanligt missa ju Rebecka detta även hon gick emot det skulle kolla då denna gjorde samma hon studsa bakåt så jonathan skratta gått.

Men Felicia tyckte inte detta var skoj alls.

Sen körde vi hem till barnens farfar och kidsen kolla hans fiskar rebecka var riktigt såld på fiskarna.

Dom fick ju mata dom lyckan var gjord, det blev kaffe, saft och bullar jonte var den som åt mest.


Sen fick ju kidsen plocka lite sydda tavlor till min fasa jag sa NEJ men ingen lyssna på mig.


Det såg ut som deras farfar myste över ha dom där kunde även se i ögonen på kalle att även han var glad över detta.


Så härligt att få kontakt med honom även jag gillar det då jag ser glädjen i barnen och i kalle även i Bengt ( min svärfar)

Ja jag har fått en svärfar och barnen en farfar


Lite bilder

         

Lite av dagens bilder ....


Tog flera bilder under dagen av promenaden till biblan ....


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards