kaan74

Alla inlägg under maj 2011

Av Katrine - 6 maj 2011 08:33

Sitter här och mår inget vidare massa saker som tunger mej.
Jag är sådan som person som grbblar onödigt tycker många men jag kan ni släppa taget som saker som jag hört.


Jag så frustrerad, ledsen och arg besviken på mej själv inte enbart på mej själv utan på alllt.


Jag känner att jag orkar inte barnen inne i någon fas i deras liv som driver mej till vansinne.

Dom väljer att ej lyssna på mej utan skriker har sig, värsta är ju att vissa lägen tar kalle barnen i försvar anser att jag har fel.

Samt han säger att jag ingbillar mej att dom inte lyssnar men i går fick han nog äta upp det han sa för dom höllt på i går med. Jobbigt för musten man har åkert ut som rör ur en.


Ja sen så himla trött på allt vad städ och tvätt heter enda jag gör känns det som 2 gånger om dagen känner sig som en städerska  


Ja sen bilen ....Måste fixa bromsar och avgassystemet  men måste ju hitta pengar till det....


Ja pengar had önskat att jag fick 50000 kr räddat mycket ....


Ja pengar mannen kom hem fjäska han hade fått böter 1500 kr det pga bilbälte nä det SLARV inget annat men detta gör att jag måste hitta lösningar pga dom pengar har vi inte.

Jag orkar ej ha det så varje månad utan måste få rätt på mitt minus, så varit hittar man 20000 kr det hade hjälp massa ju ...


Jag så trött i min kropp orkar inget ont i hela kroppen och ständigt trött tappat allt just nu


ORKAR INTE MER ATT HA ONT KÄNNA MEJ SÅ HÄR ...
HOPPAS JAG SNART KAN FÅ HJÄLP




Av Katrine - 1 maj 2011 20:36

Våran gårdag blev kanon...


Vi tog en tripp till Skurup för att hälsa på kalles morfar, vilket härligt väder det var.


    
Så härligt :D


 


När vi endå var nedre delen av skåne så tog vi en tripp inom vännerna i Höör enda tråkiga var att Veronica ej var hemma.
Men fick träffa Jenny hennes barn och James och Max :)

   


Så efter denna lördag så var jag slut


Av Katrine - 1 maj 2011 14:08

  Måste bara lägga ut denna bild  


För 7 år sedan sa jag JA till mannen i mitt liv .... 

  


Vad tiden rusar fram känns inte som 7 år.

Blev tillsammans september 1999 så 
I år varit tillsammans  12 år.



  


Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards