kaan74

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Katrine - 24 maj 2011 19:35

Nu tar jag en liten paus kolla läget....


Kommer lite måsten till lördag och saker jag ska göra.


Baka klart
beställa tårtan

vattna mina blommor

tvätta + hänga den

Lägga in tvätt.

städa toan

plocka iordning i köket

dammsuga alla golven+ torka

Utv samtal för stora

Jobba en kväll

jobba en morgon

Utbildning

sy en gardin

klä två skåps dörrar


Ja det ungefär det jag vill få fixat innan lördag, jag redan slut ...Kan ju delegera lite till mannen och barnen funderar ut vad det skulle tänkas vara


kram

Av Katrine - 24 maj 2011 16:36

Helvetets skit ursäkta men skrivet en del så bara stänger skiten ner sig grrrrr
börja om inte tid med det.


Jag känner mej som en städerska just nu men önska jag kunde lägga mej ner och vila då jag har jävulst mens smärta  


Rebecka hon var snabb ut genom dörren leka med en kompis ...sen scouterna jaja hon får hjälpa mej sen.

Josefin hon tjafasar över att behöva hjälpa mej jaja hennes homoner .

Flisan hon somna på soffan jobbigt att se mamma städa tydligen allt för att slippa hjälpa mej.

Sen jonathan han vill ej hjälpa till då ingen annan gör det så han tagit hit en kompis.


Ja mannen kan man undras varför han inte hjälper mej men jag förstår honom han har tandvärk sen i går blev värre i natt så han åkte hem men han kunde inte sova alls haft svårt att sova fick en tid hos tandläkaren och dom drog ut skiten skönt men nu har jag ju fortfarande ont, inget tar men jag tror tröttheten ingen bra kombination med ha ont. så han ligger sover.

Han bli hemma i natt så kan kan återhämta sig kanske får jag lite hjälp i morgon innan mitt jobb.


Jag måste städa klart, sen måste jag sy det kan jag ju när jag klar med städningen, sen en lucka att fixa lägga in tvätt.

SÅ i morgon kan jag sticka handla en vanlijkräm till och formar för att sen baka muffisen innan jag sen måste åka till jobbet. Måste ju beställa tårtan


Sen torsdag måste jag jobba och även på liftlicens utb slutar sent, ska i väg handla beckas sista saker till disco kalaset. 

Kan jag se om jag orkar göra något eller bara ska slappa.

Sen på fredag baka sista vanlij bullarna och kaka som töserna ville ha sen måste jag på samtal UTV för josefin sen fixa lite hemma,

Ja på lördagen städa över fixa kakorna innan gästerna


SÅ jag inte tid ha mensvärk och vara städ tant på samma gång GRRRRR


Kram

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards