kaan74

Alla inlägg under mars 2022

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52

Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma.
Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse.
Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man kommer ifrån allt vad måste heter, även om man hjälpt till med små saker inte samma sak som hemma.

Innan jag åkte så hände en tråkig sak någon jäkla unge kasta en sten på rutan i storarummet så den sprack. Ganska obehagligt, fick ringa och polisanmäla, sen till försäkringsbolaget där efter till fönsterbolag. Tyvärr hade dom inte tid tt komma så Securitas fick komma ta bort rutan då den svullna upp, har ju djur inte lust att de ska skada sig om rutan rasar.

Men nu tar det 2-4 veckor innan man får ett nytt fönster och jag blir 1800 kr fattigare.

När jag väl var uppe hos dottern går svärfar och trillar, han var lite förvirrad så blev inlagd. Han har inga skador av fallet, förvirringen beror på en uvi, inget konstig att man kan vara förvirrad, det är ju en infektion.

Har lite saker göra hemma men går väntar på att banken ska bli klar. Har lagt om höjning på bolånet, tänkt renovera tvättstuga, trappan samt måla lite rum och tapetsera.
Vi ska anlita någon som kan göra trappan och tvättstugan. Blir bäst efter som projekten inte blir helt klara om vi gör det själva.

Sen har ju utredning kommit i pappersform ang felicia utredning. Jag ska äntligen lämna in den till FK, se om vi kan få omvårdnadsbidrag för henne och sonen.

Även jobb schemat är klart så från den 1 april har jag ett fast natt schema.
Det är blandade känslor över ha detta schema

Puzz
/K

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022
>>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards