kaan74

Alla inlägg den 7 februari 2022

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben.

Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar.

Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem samt åker ju igenom där jag har bott.

Händer att man får minnen, vissa man kan skratta åt och vissa man verkligen saknar.

Men samtidigt blir man lite ledsen att man förlorat massa, både vänner och släktingar.

Men i bland så tänker man på vad gör den personen eller vad har hänt personen, men det betyder ju inte att jag vill prata med personen eller träffa dem.

Jag önskar ibland att hade kunnat få mera tid med vissa personer som finns längre.

Nog om detta....


Jag även bekymrad just nu att jag inte ska kunna ha den helg jag vill ha men får hoppas.


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards