kaan74

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2020

DÅ änltigen börja hon

Av Katrine - 29 augusti 2020 06:11

Man var lite nervös igår fredag, då tösen äntligen fick börja på sin nya skola.

Det var ganska konstigt att lämna henne, vi kom ju nästan inte in hade tur att någon gick in så vi kunde följa efter, när vi väl kom in så var det tre våningar som skolan hade salar i okej ska man hitta vart rektorn sitter inte det lättaste.

Vi gick ända upp på tredje våningen, där hitta vi en som jobba på skolan som sa vi ska ner till våning 2, han visa oss vägen tur var det för jag hade inte hittat annars.

Vi kom in i ett stort rum där rektorn satt jätte rum nästan som en normal sal.

VI prata lite  känndes helt vanligt och trevlig var hon och vi träffa även den ena mentorn, även hon verka trevlig, som tig med sig F och visa henne salarna, sedan skulle dom visa henne vart hon ska vara.


Efter som detta är en profil skola kommer hon få välja något av olika sport/idrott som hon kan ha ut över. Men hon skulle få landa i 2 veckor innan hon behöver välja, det gör att hon kommer ha sovmorgon samt någon dag hon går tidigare hem.

Hon kom i klass 7A precis som hon ville då hon kände 3 tjejor i den klassen, skoj.


Ja så fick man en massa papper att fylla i, en del av dom hade hennes förra skola kunnat ta efter så kanske det hade blivet lite ordning även på den skolan ...


Det var en glad tjej jag mötte när jag kom hem efter mitt besök i Höör, skönt att få ventilera med min underbara vännina.


/K



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards