kaan74

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2020

Blir inte enkelt

Av Katrine - 25 augusti 2020 05:43

Ja då ska man se om man kan skriva ner några rader, finns mycket som man kan skriva om men vem vet om det intresserar er något ?


Det kommer bli 2 tuffa dagar nu när jag slutar så kan jag inte sova direkt när jag kommer hem, då ska i väg med min minsta till ett möte kl 10.30 inget möte jag kan eller vill skjuta upp. Blir att kämpa mig igenom tills mötet över, inte då kan jag lägga mig i heller då måste handla lite innan jag kan åka hem lägga mig.

Varför handla ? Jo ganska tomt i kylen, jag får ju plats i den utan att behöva slåss om plats   .

Jag vet jag har en man men han jobbar ju kommer hem vid 15 tiden, då får man äta natta mat haha.

Bättre att jag kör inom när mötet slut och handlar, kan han fixa maten.

För jag lär ju sova till jag ska i väg jobba om jag kan sova så länge utan springa upp.

Sen ska man jobba 10 timmar hem sova stund innan jag ska upp igen för då ons och ska köra min dotter till lund, hon ska på något där invänta tills hon klar sedan hem vara ledig till fre-lö natt.


Men blir inte så mycket vila när jag ledig har en del saker utföra, saker som jag inte bara kan skjuta på utan får snällt utföra.


Ja vi hade larm kille hemma hos oss, så snart har vi ett nytt bättre larm och blir en trygghet för oss alla.


Annars kan jag inte skriva just nu vad som gör att jag har en del måsten, så är det.


Jag har fått en tid till arbetsterap för min armbåge, inget har hjälpt så får se om det blir så att sätter mig till kö för operation.
Har fått tid till diabetessköterskan samt uppföljning på bup med sonen.


Jag har haft huvuvärk i 13 dagar i dag, den kommer och går under dagen/natten ganska jobbigt ingen sådan kraftig utan lätt som finns där bara ska störa mig, varför vet jag inte har mina teorier så får se om det stämmer.


Tänk aug snart slut och inte har det blivet något bättre, jobbigt för en av barnen i skolan får se om det kan bli en förbättring, sen har ju inte min äldsta fått jobb ännu, står som tim på ett boende, väntar svar på att AF ska godkänna en praktikplats. Bara hoppas att trillar in ett jobb snart till henne så hon kan stå helt på egna ben.


Nä nu ska jag stänga ner här men ni välkomna att ställa frågor samt kommentera och framför allt läsa


/K

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards