kaan74

Direktlänk till inlägg 21 december 2019

Har stora problem just nu ;D

Av Katrine - 21 december 2019 01:55

Bara skoja har inga större problem   


Jag sitter här på jobbet sista natten denna omgång, börjar igen på julafton.

Mitt problem är ska jag handla julmat mm på morgonen ?? Eller bara ta det på måndag ??

Vilket ilands problem man kan ha så här på natten.


Ja vi har lite paus just nu det ju bra tecken för då sover alla gott.


Jag hatar handla Mat alldra helst julmat enda som kan vara skoj handla är julskinka och klapparna, men dom har jag redan köpt nja inte julskinkan utan bara klapparna.


Älskar att kunna ge, se allas glädje eller missnöje, kan bara hoppas det blir mer glädje än missnöje :D


Tanken var vi skulle äta julbord i morgon men, känner inte för att ge 500-700 kr per person.

Det är för att jag och gubben inte kan äta så mycket, sen så har vi en som inte heller äter rött kött så finns det inte mycket på julbordet som hon inte äter ja då ju med dyr kostnad.

Sen barn som inte äter så mycket som brukar serveras på Julbordet...

Nä vi kör vanlig buffe mat i morgon där vi ska har dom godmat och även vanlig meny, kan passa mer eller mindre hela familjen.


Måste bara säga fick mycket god mat i dag av min stora tös, hon gjorde så goda kalkonköttbullar ( hemma gjorda ) och riktigt god hemma lagad mos    

Jag ska helt klart köpa kalkonfärs kan hon få göra några till julbordet ....


Ja vad ska man ha på ett julbord bra fråga, jag får gå titta på vad som kan vara gott, julskinkan är ett måste så den glömmer jag inte.


Jag kommer jobba julhelgerna men ledig till nyår då kommer bästa vännen från höör hem till mig/oss.

Tanken är att det ska bli tre rättters och en del gott att dricka massa skratt.


Nä får ta göra något innan jag somnar ....


/K

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards