kaan74

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Katrine - 15 april 2011 20:59

Ja min dag har varit lång allt för lång .....


Jag steg upp vid kvart i 8 sen fixa jag till kidsen för att lämna dom på dagis kl 9.
Jag tänkte kunde fortsätta till coop extra behövde lite kaffe o bröd.
Vilket härligt väder fick syn på dessa

Härligt nu är våren på intåg ....

När jag handlat på coop extra tog jag mej till Ikea hade ett ärende dit till Kalle han ville jag skulle sy lite till som skydd ovan om bokhyllan.
Men det blev lite frukost

   

Sen handla jag tyget och gick vidare till väla skulle ju växla viktigt ...

Önska jag kunde växla mer euro men kan ju bara växla det jag har ....
Jo varför växla för i morgon ska jag till tyskland med några från jobbet ....


Sen gick jag hem ojdå somna på soffan ...Just jag ringde ju jobbet innan friska mej ...


när jag vakna var det att ta sig till dagis sen hämta släp för att kasta massa skit i trädgården ....
När vi var klara gick jag in på maxi så himmla dumt folk över allt träffa den ena efter den andra ....
2 från jobbet sen sprang jag på mitt ex usch säger jag bara ...sen även inger-lill alltid trevligt springa på folk men jag var lite stressad ....typiskt då får man visa allt man handlat med scannern suck ...


Sen var det att åka hem städa min "vår" bil ...kan ju inte ha folk i den om det stökig :D

Sen blev det årest första grillning stek och potatis sallad mumma ...

Sen in och städa hela botten våningen .....

Medans mannen fixa upp detta på altanen


 


Snyggt


Kidsen lekte hade sig ....


Kram


Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards