kaan74

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Katrine - 3 december 2010 18:32

Ja just nu är jag ledsen och arg.

 

Hade planer som nu kanske bara går åt helvete inget roligt alls !!!!

 

I dag var ju som sakt dagis stängt så jag hemma från jobbet var så bra då jag var på julbord det var trevligt och hade så skoj ...

Men så prata kalle om att vi kunde fara till hans morfar och barnen gilla iden dom var glada över att fara dit, så vi fixa till oss hoppa in i bilen och for mot skurup.
Vi skulle stanna köpa lite fika med oss sakt gjort kalle stannar bilen och går in på maxi i löddeköping vi satt kvar nja jag och flisan dom andra gick med för att gå på toa ...
När jag sitter där slocknar allt tänkte skumt sätter på täningen så jag kunde få music och det gick.

När kalle kom skulle starta bilen så gick det inte hände liksom inget ...

Han ringde bärgare med dom sa det kan dröja :/ tog barnen och gick in på mc donald vi hade ett extra barn med oss så tog dom gick in åt helt otroligt så skötte dom sig   

 

Men sen fixa kalle ett batteri kosta liksom 1300 kr så det mindre kul hade planer för dom pengarna.

Men inte var det orsaken Grrr kostnad i onödan   

Men bägaren kunde inte göra så mycket åt det utan hjälpte oss att få igång den så vi valde köra hem igen.

 

Men som sakt hem kom vi och parkera men han testa starta den igen men utan reslutalt så den starta inte ...

Vad som felar vet vi som sakt inte vi behöver 2 bilar pga våra arbetstider kanske kan vi inte få det fixat innan måndag kostar säkert en massa

 

SÅ nu min ullareds resa i farosonen fan hatar detta hade sparat lite för att kunna åka ...

 

SÅ just nu orkar jag bara inte mera fan .....

 

kram

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards