kaan74

Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Vem läser

Av Katrine - 21 november 2010 11:31

Ja det undrar jag vem läser min blogg jag vet någon pga sätter en liten kråka i min blogg.
Men alla andra det  kanske inte finns någon som läser min blogg utan skriver rakt ut i stora interet världen.

 

Men det gör igentligen inget då jag skriver för min egen del men hade varit kul veta vad folk tycker.

Ja vad händer i dag då nästan inget för min del ska ju jobba kväll så jag slappar nu då jag lite trött har haft svårt att sova i natt varför vet jag inte.

 

Men för dom andra så händer det en del , Min stora och mellan tös ska till kyrkan någon gudtjänst som dom ska deltaga i men tråkiga är att dom är ensama då jag jobbar och mannen min ska på annat håll.
Han ska med sonen och minstingen till ödåkras idrottshall för att sonen ska ta emot pris och det blir en del lekar dom har avslutningen på fotbollen.
Även där är det trist att inte kunna vara med och deltaga se hur stolta barnen är .

 

Kram

 
 
Ingen bild

Camilla

21 november 2010 19:10

Jag läser såklart din blogg. Ska försöka få i hop ett mail någon dag... Ha det så bra, Kramar Camilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards