kaan74

Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Bara för gullig

Av Katrine - 21 november 2010 00:22

I dag var det till att borsta av bilen i morse och det var inget skoj sitta i bilen som var så kall.

I dag fick jag mej tankeställare som jag fortfarande funderar över men kommer säkert aldrig på hur vissa tänker men det vara lära sig att leva med det   
Haft denna tankeställare sen jag kom till jobbet det vill ej försvinna kommer bli intressant kväll i morgon eller i dag det ju söndag nu


I dag fick min lilla donna komma till mitt jobb hon kom vid 9:00 det för att sonen min spelar fotboll och kalle han ju hjälp tränare det gör att flisan kan ej vara med direkt på golvet och springa runder och uppe i cafeterian själv nja ingen hitt heller så just nu är detta enda lösningen att när jag jobba dagtid under vinterhalv året. Hon gillar vara på jobbet och dom gammla gillar att ha henne där.

Men han hämtar ju henne kl 11:15 men inte i dag då sa hon jag ska inte hem utan du kan åka hem så kan jag jobba på "mitt" jobb.
Hon bara för go hjälpte till att torka golv hålla koll på tvätten.
Hon gick även runt servera maten och gav alla hakklappar så så gulligt ut även dom som inte behöver men tog glatt emot dom   


När sen kvällspersonalen kom så blev hon glad för hon ville jobba vidare med Susanne och Ingel sa till mej att jag kunde åka hem så stanna hon kvar på sitt jobb som hon sa.
Men jag undra ju genast hur ska du komma hem då ?

Susanne kan köra mej hon hittar ju *asg*


Visst är dom bara för gulliga.


När vi kom hem så var här så fint känndes skönt att komma hem min man så duktig glad att jag har honom annars hade jag aldrig klarat av lösa allt hinna allt ;D


I dag blev det tacos till middag så gott det var ju ett tag sedan jag åt det.
Sen somna jag sväng på soffan kan ju vara därför jag pigg nu men ska snart krypa ner i sängen.

När jag vakna så blev det lite mys med familjen och lite tv och popcorn, men när kidsen skulle lägga sig så fick becka så ont i sin mage   

Hon har troligen fått i sig något hon inte borde hon får så ont om hon äter något med komjölk.
Hon kalla på mej sa mamma dålig i magen vill inte vara det, men vi kom fram till hon ätit en bulle hon inte riktigt visste vad som fanns i den inte alls bra :/


Det värsta är nu att hon vill ju ha en julkalender som dom andra men efter som inte kan ha chocklad och jag vet ej hur jag ska göra kostar ju en del fixa en egen samt dom som finns med saker i som hello kitty kostar ju 199 kr och 4 sådan kalendrar kostar ju en del dom har lego som sonen hade velat haft även jossan och flisan vill ha *kaite" hello kitty men hon kan inte säga det :O
Det liksom 800 kr suck ..


Men jag får lösa det köper ju tvkalendern samt funderar lite på om jag inte ska köpa lite göra en egen kan ju handla fram till den 10:e dec sen kan jag se om dom har lite roliga saker ska ha lite som pennor, godis, bilar, ev någon figurer som dom samlar på
Men som alltid så löser jag det ;D


Nä ska kanske hitta sängen behöver ju sova inget man kan vara utan kan kanske man kan men jag ska ej prova då jag inte ledig förren ons ...ska bli skönt när gubben min har ledigt han ska ha från den 20:e dec- 7 Jan :D


Kram på er alla

 
 
Ingen bild

jessica

21 november 2010 09:09

hej katrine ...
på maxi har dom haribo kalendrar med godis i för 45 kronor..lite nallar och lakris. kram jessica

Katrine

21 november 2010 11:31

tack jessica ska kolla dom :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards