kaan74

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Ja man vet att man lever

Av Katrine - 18 november 2010 18:54

Snacka om att man vet att man lever har  massa lek och prisutdelning som jag missar   pga jag jobbar men han har sin pappa och sina andra syskon utom jossan.

Jag slutar 21:15 får skynda hem då mannen ska till sitt jobb så jag ska länga kidsen i säng som inte sover sen ska jag själv krypa ner.

Nästa vecka lika mycket ....

Måndag 22/11 upp och jobba kl 6:45 börjar jag och jag ska lämna dom små kl 6:00 jobbar till kl 15:15

Sen hem och kan ta det lite lungt då inget inbokat som det ser ut nu bara jossan som ska till kyrkan ( töserna är i skolan på dagen 8:00-14:00)

Mannen ska jobba på natten .

Tisdagen 23/11 ska jag igentligen vara ledig men det sket sig   
Jag ska lämna kidsen på dagis kl 10:30 ska nämligen till min kurator kl 11:15 -12:15 sen ska jag ta mej till jobbet för medarbetarsamtal kl 13:30 till 16:30 sen hem töserna ska i väg till scouterna kl 18:30 till 20:00 då någon av oss får hämta det ganska mörkt ute vid den tiden lite hemsk väg att gå själv.
Onsdag 24/11 Ledig härligt ska bara till dagis kl 13:oo ska på utvecklingsamtal med flisan ska bli skoj   se hur hon är sen på kvällen är det gympa uppvisning som vi ska titta på kl 18-19

Torsdag 25/11 då ska man jobba igen men jag börjar 13:15 till 21:15 men efter som dom har dropp in på dagis valde jag att ta komp till 14:30 så kan jag vara där från 13:00 till 14:00 sen när kalle hämtar kl 15:00 kan han vara liten stund på dropp in man fikar gör något pyssel med barnen.
Fredagen den 26/11 Man åter lämna kidsen kl 6:00 och 6:45 ska jag vara på jobbet till 15:15 sen hem hålla lite fredag

Lördag den 27/11 Ska till jobbet kl 7:00 till kl 14:00 Rebecka ska till idrottshallen kl 14:00 dom ska ha uppvisning där och kalle ska vara med henne med dom två små detta vara till kl 16:00
Undertiden ska josse vara på julmarknaden på kyrkan och hjälpa till kl 15:00 till 16:30 jag får vara med där så jag kan vara i rebeckas ställe pengar dom får in ska dom göra något kul för nästa år.
Kl 17:00 ska dom båda till samma kalas det övernattnings kalas så bara dom små som hemma med oss kan tänka mej att vi ganska slöa då vi får vara igång hela dagen sonen ska ju även vara på fotboll mellan 10-11. Men min man ska till julbord denna dagen oxså så jag blir ensam med dom två små
Söndag 28/11 då blir det lungt enda är att jag ska hämta töserna senast 12:00 då becka ska på nästa kalas kl 12:50 på busfabriken till kl 15:30
Det blir att julpynta lite då det är första advent tror inte jag tar mej till råå på julskyltning då jag känner att det är inget viktigt men ska inte säga att jag inte ska göra det kan ju ångra mej

 

Sen kommer en ny vecka efter det lika hektisk men inte så intensiv

Men det skoj samtidigt att ha något att göra har lite datum i dec som är viktiga

 

29 nov föräldrarådsmöte

2 dec Julbord på wallmans
6 dec becka ska på kalas
7 Dec utvecklingssamtal med jonte
10 dec Ullared
12 dec avslutning på scouterna
13 dec får ta komp på morgonen då det lucia på dagis 7:15
14 dec öppet hus i josefins klass kl 18
18 dec avslutning på kyrkan men jag jobbar så övriga familjen får gå

Ja det är ju en hel del ;D


Kram på er

 
 
Ingen bild

jessica

18 november 2010 19:43

Rätt kul att läsa måndag har min dotter oxå kyrkan , tis scouter och onsdagen blir det uppvisning på gympa....;) men jag tar och julpyntar denna helg för det gör jag alltid till råå´s julskyltning...
men du glöm ej bort dig själv......./ kram jessica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards