kaan74

Direktlänk till inlägg 27 juli 2020

SEMESTER

Av Katrine - 27 juli 2020 12:30

Jag har sem den börja i dag när jag vakna men jag varit ledig i helgen.

Ja då kommer detta med vad ska man göra, jag har en lång lista på saker som behöver göras frågan är ju bara vill man göra dessa saker ??

Jag får tänka på det eller nä då kommer jag aldrig till skott att göra det   

Just nu dricker jag kaffe, har varit i väg och handlat sen satte jag mig ute på altanen det tog inte många sekunder innan näsan börja ringa och jag blev tung i huvudet, så jäkla tråkigt efter som när jag inne känner jag inte av det lika mycket.

Jag var hos läkaren förra veckan årskontrollen, och då tog hon även allergi test men tar ju tid att få svar på det, alla andra prover fick jag svar på med engång, dom var hur bra som helst det ju skönt om inget annat.

I fredags körde jag  ner till malmö, hade med alla kidsen utom den stora då hon var hos en vän, jag fick snällt köra ner köpa mat till hennes ödlor, men tog sväng på imporia, vissa ställen existera inte covid, jag undvek dm ställena.

Blev sedan till parken för vi skulle spela lite äventyrs golf , gissa vem som vann    Me4n där fanns även litet tropikare som vi besökte massa ormar, ödlor en och annan apa samt spindlar och fåglar var ett lagom stort och häftigt ställe, kan man besöka igen, ja även minigolfen.

Sen på vägen hem åkte vi inom underbara falkerup familjen, dom hade stå i dom bygger ett nytt kök.

Blev liten smyg titt, lämna present till "lilla" Jane hon ska fylla 6 år i veckan men vet ej om jag har tid åka dit, sen fick ju veronica en bukett hon fylde ju år i lördags.

Men vi stanna ca 1 timmes tid.


FÅr nu se vad jag hinner med innan semestern är över det brukar ju bara swicha förbi sen åter på arbetet igen    


Kommer en liten kännslig läsning ,,,,


Jag lova er att skriva om en sak som berörde mig, det ska jag göra.

Det så att början på denna månad så skulle min minsta dotter åka hem från sin träning men hon kom inte långt.

Det kom ett gäng på ca 5-6 st, det var ett känt gäng för henne, en av tjejorna har nämligen hotat henne tidigare.

Men hon sa till dom när dom kom mot henne att hon skulle hem då det hade hänt en sak ( men det hade det inte ) var hennes ursäkt för att komma undan.

Men hon lyckades inte dom tog tag i hennes hår drog in henne i skogen som ligger vid fotbollsplanen.

Dom håller henne fast en av killarna skulle slå henne med en tjock pinne men hon lyckades ta sig ur greppet, men dom tog tag i henne igen. Ville hon skulle be om ursäkt för en del saker som hon inte gjort men för att komma undan sa hon att hon bad om ursäkt.

Men det hjälpte inte då tjejen slog till henne över kinden och sedan hårt i magen, hon kom loss skulle ta sig där ifrån då som spottar på henne.
I denna räddsla och chock lyckades hon ringa till sin systers kille som valde att ta sig dit, fick tag på dom försökte prata med dom.

Men några av killarna valde att filma det, men den film har vi inte sett eller kommit över.

När hon sedan kom hem ringde vi polisen och anmälde det, ang gav hennes namn och hela händelsen.

Hon hade ont och var ledsen men även chockad


Hon mår ju bra nu, men det går ju runt att denna tjej ska slå henne igen detta skrämmer mig då hon inte ens är 13 år än ....


/K

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards