kaan74

Alla inlägg den 10 juli 2020

Av Katrine - 10 juli 2020 01:17

Det varit ett tag sedan jag var inne och skrev, så detta kan bli ett lite längre inlägg.

Det hänt en del roliga saker, det ena som hände oss var att torsdagen 18 juni vi hade haft svärfar hemma hos oss och skulle köra hem honom. VI hade visat honom hur fint vi fått det där ute nu när vi kunnat invenstera lite i hemmet.

När vi väl var i svalöv skulle vi köra på lite ärende men det blev inte som vi tänkte oss.

Ute på vägen såg jag och rebecka att det var något litet på vägen så vi stanna bilen och det var en liten kattunge.

Denna valde att vara snabb upp i moterhuven, kan säga denna lilla sak orsaka massa uppståndelse, var en del som hjälpte till på ett eller annat sätt för att få ut den, men utan resultat vi  fick tillkalla bärgare som skulle hjälpa denna lilla ut ur våran bil.

Vi lyckades till sist med hans hjälp att få ut katten. Den var så liten att vi tippar på ca 5 v gammal vi kunde inte se någon som tycks äga katten. Han fick komma med oss hem har fått namnet pyssling. I dag är han liten busig katt, han över allt och ingen stanns. I dag är han ca 8 veckor.


Vi har haft midsommar hemma hos oss, var en lyckad kväll även om det kom en liten skur. Blev massa gott och en hel del skratt med andra ord en lyckad kväll.


Gubben har haft semester så han har fått gjprt en del hemma, bytat dörrar fått lagt golv satt listor.

Men vi har även firat 2 st en som blivet 18 och en som blev 13 igår då vi skulle ha en konfirmation fest där hemma,

Detta blev en intresant dag, då det öste ner var inte lite regn som kom, så vi kunde inte sitta ute tränga in oss det gick men ganska trångt. VI hade ju mindre soffa då vi köpte en ny så sittplatserna var ju mindre.

Men det gick endå yfsat bra för att ha liten yta.


Nu ska jag jobba några nätter innan jag får ny semester, nästa inlägg kommer jag skriva om händelse som verkligen berör mig

/k

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards